Gå til innhold

Fy faen! Pass på jentene deres damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på bussen i dag og overhørte to jenter (type 13-14år) som satt og snakket om et chattested og menn de hadde snakket med der osv. Ble ganske uvell av diskusjonen deres, for den var ganske grov. Så jeg tenkte jeg bare skulle gå inn på et chattested for å sjekke. Laget meg et nick som indikerte at jeg var 12 år. OG FY FAEN! Dere vil ikke tro hvor mange ekklinger som tok kontakt. Sikker 50 stk på 10min. Menn i 30-40-50 årene som ville ha bilder, sende bilder av seg selv, se meg på web cam, vise meg hvordan de runket på cam, som ville ha msn så de kunne "prate skikkelig", som ville møte meg osvosv.

Jeg er sjokkert! Finnes det virkelig så mange menn som interesserer seg for 12 åringer?

Hele opplevelsen gjorde meg kvalm. Skulle ønske jeg var god til å hacke slik at jeg kunne spore hver og en av dem og oute dem til koner, kolegaer, venner osv.

Pass på jentene deres sier jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan melde dette til politiet anonymt. Du BØR gjøre det. Nettstedet, altså.

Skrevet

åååå fy faen!!! Så mange ekkle griser det er der ute?

Og det kan like godt være den koselige naboen, den stille læreren eller presten...Meld dette nettstedet til politiet!!

Skrevet

Jess.. husker da jeg var yngre, og satt på Jippii.. Det er ikke bare spilling som skal foregå der, for å si det slik. Der var det jenter på max 16 og mannfolk laaangt oppi årene. Og tro hva de mannfolkene ville..

Skrevet

Nettstedet hadde instalert en "alarm" knapp, der man ble koblet opp til politiet- så de er vel klar over problemet (chat.no forresten), men tenkte det var feil at jeg trykte på den (sånn med tanke på at jeg faktisk er en 25 år gammel kvinne, ikke en 12åring) Men så der var flust av typen "mari13", "siri12" nick der inne. Fikk lyst å gå inn på hver og en av dem og bare si fra om at de måtte passe seg.

hi

Skrevet

Husker også at jeg pleide å chatte (på mirc) da jeg var i den alderen. Snakket ofte med gutter som var 15-16-17 år I ettertid tenker jeg at det var nok sikkert mange av dem som egentlig var mye eldre, men jeg var mer naiv den gang. Heldigvis ga jeg aldri ut noe bilde el. kontaktinfo.

Skrevet

Gikk inn med nytt nick (osgå som ser ut som jeg er liten)

"Lege" som vil gi meg 500kr for å kose... kjekt

hi

Skrevet

hvilken forferdelige chatteside er det du har testet på ? har tidligere drevet å chatte en del på sol ,og chat.no

er mye dritt å finne der

Skrevet

Dette har jeg opplevd mange ganger, fra jeg var ca 14 år. Jeg er 19nå. Det er skikkelig ekkelt, jeg har ikke vert noe spes på chattesider alene men med ei venninne som var aktiv der. Vi pleide fleipe rundt innpå der for noen år siden. Og dere aner ikke hvor mange menn som bokstavlig talt ronka på cam!! Det var jo en lek for oss å se hvor mange vi klarte lure til å gjøre det for vi syest det var så tåpelig. Men vi viste aldri oss selv (hvertfall ikke jeg). En gang da jeg var 15 (og var på blink) var det en kar på 30 som la seg til og ville ha nr mitt, betale for at jeg skulle komme til han osv. Det er ekkelt. Også vert med på at min msn har blitt bomba av folk som har lagt seg til, fordi en eller annen som har hatt msnen min har lagt den ut på jiippii. Da var det menn på 15-50 som la seg til.

Jeg var også så dum og la ut msnen min på ung og gravid for et år siden (som jeg fikk fjernet nå) pga det var menn som ¨kjeda seg, og var å søkte rundt på nett¨ som la seg til. Dette var da menn som både hadde gravide damer (som sikkert er her inne) og som ikke har barn eller damer i det hele. Han ene hadde ei dame som er gravid, og han var visst nok veldi kåt på unge gravide damer. Så han spurte meg om vi skulle leke på cam, noe jeg ikke er noe interessert i!! Jeg gav han klar beskjed at jeg synest det var dorlig av han å gå bak ryggen på dama si som lå og sov og var gravid også satt han der og så på andre jenter. Etterpå blokket jeg han .

Skrevet

Jeg gikk inn på sol.no for en stund siden, som datterentilmor eller noe lignende, fordi jeg skulle chatte med mamma.

En mann kom straks og spurte meg ut om masse rart, bla om mannen min visste jeg var der, når jeg sa jeg var gift.

Ærlig talt så var jeg der for å snakke med mamma, sa jeg.

Mange drittsekker på nettet. Ikke bare jenter som skal passe seg.

Jeg skulle også ønske jeg kunne finne ut der og da hvem er hvem, og fått gitt dem en lærepenge som svidde skikkelig!! Noen er så grisete og heslige at det er ikke til å tro. Politiet burde ansette en hel avdeling bare for å ta sånne drittsekker. Hver dag!

Skrevet

Du burde lagt ut msn-adressen hans på bim, og spurt om noen kjenner han.

Han fortjener straff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...