Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan bør jeg gå frem for å få en slutt på dette uten at han kan fortsette eller gjøre alvor av det? Jeg vet det finnes krisesentre, men jeg har ingen steder å gjøre av hunden vår. Er redd for at hvis jeg anmelder han så blir det som å helle bensin på bålet. Sitter her og får ikke sove for jeg er redd for at han snart gjør alvor av det. Han sa istad at jeg ikke måtte tro at han kom til å gjøre det nå, men en gang jeg ikke er forberedt og på en sånn måte at ingen skjønner at det er han. Er så sliten av dette, men vet ikke hvordan jeg skal få en slutt på det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hardt og brualt: Enten så ber du om hjelp, anmelder eller drar til krisensenter. Eller så får du vente, se og leve i håp og spenning. Det er realiteten i slike saker
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Du må nok ta kontakt med politiet, ja... Kan ikke se for meg noen annen løsning. Husk å spar på bevisene som sms, mailer og slikt. Det går an å ta opp samtaler på de fleste mobiler også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Meld ham til politiet, hver eneste gang. skaff deg en kontaktperson i det lokale politiet deres. De hjelper en som regel med det meste, så langt de klarer:) Du kan be om voldsalarm, slik at du har det klart og kan trykke når han truer. Ellers så er det ganske normale trusler fra en forsmådd elsker, det der. Og han vet det virker HELE tiden når han sier det slik han gjør. Jeg vil også si at ALLE skjønner hvem som har gjort det, om noe skjer med deg;) Så dum er bare han at han tror han slipper unna;) Det kan du si til ham. Si at alle vet hva han sier, slik at han blir den første de går til om noe skjer deg. Dette gjorde jeg med min eks;) Alt stoppet helt plutselig. Rart, hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå