Gå til innhold

Synest dere dette var frekt sakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt en liten venninne gjeng og diskuterte vekt. Så begynte hun ene snakke om ei som er litt eldre en oss som har blitt en god del større en hva hun var før. (vi er alle i tyve åra). Så sa de at det så ut som hun var gått litt ned i vekt. Og: ¨ja hun er ganske stor da, men det ser ut som har gått ned litt igjen¨, også sa jeg: ¨hun har vel kansje nådd max da?¨ Jeg sa det med naturlig stemme, og ikke noe frekt tonefall. Men da fikk jeg høre det som det sang, at det var stygt sakt?? Hva faen, de satt jo der selv å sa hun var stor, jeg sa det kansje på en litt mer tydlig måte bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du stavekontroll? Anbefaler deg å benytte deg av den.

Skrevet

Sikker på du er i tyveårene?

Skrevet

Nei. Du burde heller bruke energien din på å lære deg å stave.

Skrevet

Jeg er veldi klar over at jeg ikke kan skrive!! Og det har jeg vert i mange år, men det hjelper ikke hvor en mange skrivekurser jeg går på! SÅ er det mulig å få et svar på innholdet i innlegget?

Skrevet

00:29 her: jeg har svart deg. Svaret var nei.

Skrevet

Du har sikkert dysleksi. Det finnes mange gode retteprogrammer for feilene du har her.

Jeg syntes det er frekt å diskutere andres vekt. Det gjelder både deg og de andre damene.

Skrevet

ja det var frekt, men de andre hadde ingen grunn for å kjefte på deg. De sa jo akkurat det samme selv. Men synes kommentaren din var litt bra jeg:)

utroli barnslig å sitte å kommentere skrivefeil på denne måten!

Skrevet

Å herregud som folk henger seg opp i skrivefeil!! Klarer dere ikke å skjønne det som står der fordèt?

Til HI

Syntes ikke det var frekt jeg, det er jo bare kanskje en sannhet i det, og det er jo bra hvis hun har nådd max da :o) Men satt hun der selv mens dere diskuterte det?

Skrevet

Å herregud som folk henger seg opp i skrivefeil!! Klarer dere ikke å skjønne det som står der fordèt?

Til HI

Syntes ikke det var frekt jeg, det er jo bare kanskje en sannhet i det, og det er jo bra hvis hun har nådd max da :o) Men satt hun der selv mens dere diskuterte det?

Skrevet

Hva er en sannhet? Bør sannheten alltid sies? Kan det være frekt å påpeke sannheten?

Skrevet

Nei hun var ikke der, og vi er ikke med henne til vanlig. Det hender vi fester med henne, og vi var litt sammen da vi var små.

HI

Skrevet

Jeg har alltid slitt med skriveproblemer, gikk alltid ut i norsk timer og har hatt mange ekstratimer med norsk. 2 av mine søsken, min mor og bestemor har dysleksi. Jeg har aldri kommet så langt at jeg har vert å sjekket om jeg har det, men det er nok stor sjanse for det.

Hi

Skrevet

Det du har lært nå, er å ikke snakke bak ryggen til noen.

Det er et ordtak som sier at den som snakker stygt om andre i ditt nærvær, snakker stygt om deg i ditt fravær.

Lær av det.

Var det frekt?

Jeg synes ikke dere har noe med å diskutere en annen persons vektøkning i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...