Gå til innhold

Flere på overtid?


Linsy&snart 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter og venter.... Én uke på overtid og maserier i 2 uker nå uten særlig modning. Rene unntakstilstanden i hjemmet :(

Dette var vi veldig dårlig forberedt på så sliter veldig med motivasjonen.

 

Hva gjør man i en slik situasjon???

 

Hva har dere gjort, eller hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 dager på overtid og veldig fødeklar og lei. Hadde maserier hele torsdagskveld, men ingenting mer skjedde så her sitter jeg like gravid. Jordmor tippet forrige onsdag at fødsel var unnagjort før helga var omme på bakgrunn av at hun kjente etter modning samt strippet litt. Begynner å bli litt frustrert jeg også, men prøver å tenke at for hver dag jeg går over dess nærmere er jeg møtet med lillegutten vår.

 

Her har jeg prøvd både kanelte, sex morgen og kveld i noen dager samt stimulering av brystvorter.....foreløpig uten at noe har satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja.. Jeg har også spist kanel, drukket bringebærbladte, hatt sex, spist tung mat, gått til modningsakupunktur OG blitt strippet..

 

Ser du har to barn fra før, gikk du overtid med dem?

 

Mannen min er sikker på at jeg er den som kommer til å slå alle rekorder i å juble HØYEST i Norges land om vannet går i full offentlighet.. Og det har han helt rett i!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine to foregående fødsler skjedde 6 dager før termin, så du kan tro jeg har ventet når jeg nå er 2 dager over termin. Nå ser det imidlertid ut til at ventetiden er over......riene har satt i gang og det er ca 10 min mellom hver rie. Håper noe skjer i løpet av kvelden/natten!

 

Håper snart det blir din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, 8 dager på overtid!

Motivasjonen er forferdelig fra før, og daler for hvert minutt som går! :((

 

Kommer vel innen fredag er over, igangsetting kl 08.30 om ikke noe er skjedd før av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...