Gå til innhold

Anti-harry-test:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Ingen fake vesker eller solbriller

2. Bare venner med HØY utdanning, og Du har høy utdanning

3. Lager ikke mat uten balsamico og ruccola og pinjekjerner, fra bunnen.

4. Ikke furu, lutet, syrelutet eller what ever

5. Kjenner mins fem seriøse kjediser som bidrar aktiv i samfunnsdebatt, enten politisk eller via kunst

6: du kjenner en som faller utenfor alle antiharry, fordi han er beyond den greia

Harry er sikkert en bra,faktisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det utrolige er jo at folk svarer på sånt noe tull. Hva med å være stolt av den man er og det man har?

Skrevet

Det viktigste i Norge er å være som "folk flest" med sine fake-vesker, elg i solnedgang og taco hver fredag til gullrekka på NRK. Suppeland!

Skrevet

Folk flest vil vel være som folk flest i de fleste land?

Skrevet

Retorik, men så sant som det er skrevet.

Skrevet

Ikke når begrepet "folk flest" er en merkelapp oppfunnet av mennesker som til enhver tid ønsker å rette kritikk mot dem med høyere utdannelse, mer penger, bedre smak, kulturell sans osv. Når hensikten er å lage en fiktiv gruppe, kalt "folk flest", for å kunne rette skyts mot en annen fiktiv gruppe, den såkalte eliten, for på på den måten kunne hevde seg selv

Skrevet

Det er utvilsomt arbeiderklassen som er størst, derfor er det ikke en falsk demografisk enighet det er snakk om.

Skrevet

Klart det er når man snakker om arbeideklassen som om de var en homogen gruppe med samme smak og stil

Skrevet

Alt er rellativt, men tilsynelatende er det noen som kritiserer seg selv i disse trådene.

Skrevet

1. Ingen fake vesker eller solbriller

2. Bare venner med HØY utdanning, og Du har høy utdanning

3. Lager ikke mat uten balsamico og ruccola og pinjekjerner, fra bunnen.

4. Ikke furu, lutet, syrelutet eller what ever

5. Kjenner mins fem seriøse kjediser som bidrar aktiv i samfunnsdebatt, enten politisk eller via kunst

6: du kjenner en som faller utenfor alle antiharry, fordi han er beyond den greia

Harry er sikkert en bra,faktisk

1. Joda, begge deler.

2. Neida, hva skal jeg med det? Jeg liker variasjon.

3. Alt sammen samtidig liksom? Hørtes kjedelig ut. Lapskaus er undervurdert.

4. Jeg har kun furupanel i hele den nye delen av huset. Ikke fordi jeg digger det, men fordi jeg har to små barn og det å begynne å male ubehadlet furupanel er en drittjobb. Blir kvalm av tanken på mengden kvistlakk som må til før jeg kan kline på selve malinga... *uuuusj* Og stua, som ikke er furupanel, den er oransj, den andre stua (med bokhyller med bøker i!) er gul og grønn:)

5. Jepp... Og forskere og dekaner og sånn...

7. Selvfølgelig!

Og i tillegg bor jeg i harryhovedstaden.

Jeg bare ELSKER å være så harry som det jeg er!

Jeg har til og med grilldress! Og ønsker meg campingvogn! HAH!

Jeg er vel kanskje nesten beyond harry jeg også da?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...