Gå til innhold

Flere som har blitt påvirket av "merkepresset" på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har hvertfall jeg. Til min eldste datter som nå er 10 år kjøpte jeg bare det rimeligste av vinterdresser/luer/votter etc.

Men til minstemann har jeg kjøpt både reimadress, troll luer og votter, reimaluer etc til barnehageutstyr. Kjøper også bare ecco sko til barna og har kjøpt bergans jakke til elsdte nå.

Må innrømme jeg ikke hadde hørt om verken troll eller reima før jeg kom inn på dib. Men jeg er helfrelst! Klærne er jo fantastisk, dyre er de men så mye finere og så mye bedre kvalitet! Det kan nok være litt med at jeg har blitt eldre også da, var tross alt bare 16 år da eldste ble født så pengene strakk jo ikke alltid til og brydde meg mindre om kvalitet.

I dag har jeg handlet ny trollue og trollvotter og bergansfleece til begge - 1600 kr. Ikkkk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - superviktig å gjøre det som alle andre gjør..

Skrevet

Ja, jeg har blitt VELDIG påvirket av det.

Vi bor i tillegg et sted som på mange måter kan minne litt om bærum, med en soss på hvert hjørne og mange merkeklær på barna.

Jeg har faktisk blitt så påvirket at jeg LAR VÆRE å kjøpe en del av merkene jeg. Vil ikke at barna mine skal være opptatt av hva de har på seg og heller ikke hva andre har på seg.

Så lenge klærne funker som jeg vil de skal funke, og ser ut som jeg vil de skal se ut så blåser jeg i om det er sparkjøp, HM eller noe helt ukjent.

Jeg bryr meg heller ikke om hva det koster, så lenge det ikke er det samme som "alle andre" har eller prater om (på dib)

Enkelt og greit. Men så er jeg jo harry da. (ref annen tråd på denne siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...