Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 mannen har hatt vorspiel (og det var alt han rakk:)), og ble en smule på en snurr... Dermed snorker han noe helt vannvittig, og da får jeg ikke sove... Har ikke andre steder å sove heller, bortsett fra sofaen, og det frister ikke...(for seint å be han sove på sofaen, nå er det lettere sagt enn gjort å vekke han:)) Urk... vil sove jo!
Ranveig R Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Du har i det minste ei unnskyldning, eg er berre dum :-p
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 hehe, ja for en gangs skyld har jeg en unnskyldning
*toppris* Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 hehe, slik kan det gå av og til ja;) hehe, kose deg med snorkinga;) skal snart legge meg i en stor god seng selv, sove godt og tungt;p
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 nå har det heldigvis begynt å gå over i mer moderat snorking, det pleier å gjøre det etter et par timer Så nå kan jeg straks legge meg. Jeg må bare... ehm... en tur på facebook først
Ranveig R Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Ah, godt å sjå at det ikkje berre er meg... Og så synest eg det er skikkeleg snodig at små barn har ein sånn mamma-legge-seg-radar som gjer at max 30 min etter eg er i seng (10-20 min etter eg er sovna) så våknar ho. Aldri FØR eg legg meg, uansett kor lenge eg blir sittande. Hrmf. Må vel ta kvelden snart eg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå