Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 samboer å jeg har funnet ut at vi skal flytte fra hverandre..har to barn. den ene med en annen far som ikke er i bildet. barna er 2 mnd å 16 mnd. det jeg lurer på er hva skal jeg begynne med å gjøre? må jo søke på forskjellige stønader..å finne leilighet. men hvordan skal jeg fp betalt depositum p første husleie å sånn da. regner med jeg ikke får svar på stønader på en stund. å har vel ikke krav på noe før jeg har ny adresse til en leilighet? er rimelig frustrert nå..å lurer på hvordan dette skal gå..huff..har ikke peiling på hvor jeg skal begynne. kommer til å ha hovedomsorgen får begge barna..samboer deltar nesten ingenting..å mye derfor det har skjært seg...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Egentlig ville jeg anbefalt deg å ta dette innlegget på aleneforeldre forumet.. Her inne er det mye skitkasting om alenemødre akkurat nå.. Mange der inne som helt sikkert har vært i lignende situasjon.. se på nav.no finn støttespillerer i familien, som kan avlaste, kanskje en som kan låne deg penger i begynnelsen. husbanken.no for evt boliglån finn.no for å leie leilighet Så mange før deg har klart, så dette klarer du og! Lykke til og stå på!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Ring til Nav og få deg bestillt et møte - så tar du det fra der.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 stor klem skal du få fra meg.. Stakkars deg.. ikke lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå