Gå til innhold

Klyster... Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår dette, er det noen som setter det på deg? Hvordan gjør de det? Eller er det en pille...? Er det vondt/ekkelt/krenkende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du tenker i forbindelse med fødsel?

De sprøyter et stoff (væske) opp i rompa di, så gjelder det å holde igjen i ti minutter... Så er det bare badabing på do :)

Jeg klarte bare 5 minutter med mine, men tror ikke jeg bæsja på meg da jeg fødte. Ingen som drev å tørka meg hvertfall. Ikke så vanlig å tilby alle klyster som det var før, så du må kanskje spørre om å få hvis du ønsker det.

Ekle greier, men sånn som man kan le av senere hehe ;)

Når man føder så er jo mye greit, som ellers ville vært helt feil. Jordmødre gjør jo dette hele tiden. Du skjønner hva jeg mener når du går med nettingtruse og to gigasvære bind etter fødselen :)

Det er bare å svelge kameler :)

Skrevet

faen.. Jeg gruer meg!!! Kommer til å føle meg så krenket..

Skrevet

Neida, du må lære deg å se det morsomme i det :) Dette skal du og venninnene dine sitte å le av resten av livet :)

Jeg ba sambo og jordmor om å gå ut av rommet da jeg skulle ha eldste og klysteret var satt, så jeg fikk være alene når eksplosjonen kom :) De har ringesnor på toalettene, så ingen trenger å være der.

Med neste barnet satte jeg klysteret hjemme, jeg er sykepleier og har jo satt endel klyster. Var skamvanskelig å få det til, men fikk litt ut likevel ;)

På sykehus er bæsj og tiss veldig "normalt" (av mangel på bedre ord).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...