Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Sitter på ræva hele dagen. Hover inn penger fra Nav. Syter om hvor fælt vi har det. Høy partyfaktor. Er uansvarlige. Jeg er alene selv og har flere i min krets som er det, og kjenner ikke verken meg selv eller andre igjen i all dritten som står om alenemødre.. Så hvor er dere? Alle dere alenmødre som har det så jævlig og syter om det til alle?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Det er akkurat som om at alle har en nabo som går på trygd,men likevel har råd til å flotte seg med dyre biler, parabol og gullklokke. Alle har en venninne som er alenemor som fester hver helg og har rævva full av barnebidrag. Alle har en fetter som er uføretrygded, men som reiser til syden to ganger i året, har flatskjerm og røker 40 sigaretter om dagen. Alle kjenner noen som... Og så blir det en "sannhet". Personlig kjenner jeg ingen av disse menneskene som alle andre tydeligvis kjenner, men det er kanskje meg det er noe gale med...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Ja akkurat det jeg mener.. Men det er helt sikkert oss det er noe galt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå