Gå til innhold

Lei av å være alene...så og si

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fordra å sitte hjemme alene på en lørdagskveld, gravid og med bekkenløsning..noe som hindrer meg i å kunne være med på noe særlig aktiviteter. Ikke bare på lørdager, men hele uka. Hjemme, sykemeldt og miserabel. Føler meg sykt ensom, og nei - jeg er ikke singel.

Ja, jeg har valgt selv å bli gravid og er glad for babyen som er på vei. Men bekkenløsningen kunne jeg fint vært foruten(!)... Syns det er grusomt å gå gravid...blæ - ble skikkelig sutreinnlegg dette her..sorry! Håper dere andre damer nyter lørdagskvelden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det er litt kjedelig å være gravid. Mest fordi alle andre tar det for gitt at man ikke vil være med, at man er trøtt, vil være hjemme osv. og så blir man ikke lengre invitert på ting & tang.

Jeg er gravid. Jeg har ikke amputert bena og er fortsatt mobil. Arrrg!!

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke være med på ting pga bekkenet..så er med ei lita stund og går hjem igjen, eller så lar jeg være. Føler meg invalid og avsosial :/

Folk spør meg fortsatt i ny og ne, men de regner egentlig med at jeg ikke er i form til det.

Når en i tillegg er sykemeldt så blir det laaange, vonde dager!

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Har vært sykemeldt siden April og har termin om en uke. Fyyyyfaaaaaen er så dritlei!!!

Skrevet

Har lyst å begynne å jobbe igjen, selv om jeg blir fryktelig dårlig av det...kun pga jeg savner det sosiale!

23:50

Heldige du som snart har termin, masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...