Gå til innhold

Ble jeg lagt an på i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dårlig på å tolke signaler, så jeg vet faktisk ikke..:-/

Saken er at jeg var en tur på byen sammen med noen veninner i går. Stor stemning og veldig gøy. KOm i snakk med en som jeg kjenner litt fra før.

Iallefall så var han så utrolig "på"!. Han gav meg komplimenter i massevis. Jeg vet at han er veldig hyggelig med alle. Han er en sånn en som liker alle, og alle liker han. Men han er også en skikkelig damemagnet. Han får det alltid som han vil.

Da jeg våknet i dag tidlig stod det en melding fra han som han hadde sendt kl 05 i dag tidlig: "Du er og blir en fantastisk dame! ".

Sendte meg en ny melding kl 10: "Takk for i går, det var veldig huggelig. Kanskje vi treffes igjen snart?".

Saken er at jeg vet at han er utrolig hyggelig. Han er en type som gir kompliment, og han er en type som faktisk er interessert i hva man har¨å si. Og mtp at han er glad i damer, så lurer jeg litt på om han faktisk prøvde seg eller om han var ute etter å få seg et lite nyp;-)

Hvordan ville du tolket dette?

Spiller i utg.pnkt ikke noen rolle, for jeg er ikke interessert i han. Men er så dårlig på slikt.

(som en kompis sa; du skjønner nok ikke at noen er interessert i deg før de går i knestående og frir) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at den andre meldinga bekrefter det, om han ikke er litt vel rusa på livet:)

Skrevet

Tipper du ble lagt an på, men om det var fordi han vil ha et nyp, eller noe mer, det vet jeg ikke. Og det får du vel aldri vite heller, siden du ikke er interessert. ;o)

Skrevet

Tror du ble lagt an på både i går og i dag jeg ;-P Du er en utrolig søt jente da, så han ble nok sikkert sjarmert av deg :-)

Skrevet

Hehe..det var jo søtt av deg Tippy=)

Ja......

er jo så vanvittig "elskovssyk"(heheh) for tiden! Har jo ikke klina eller hatt sex på årevis! Tror derfor at jeg overtyder enkelte signaler;-)

Skrevet

Hehe.....tipper det hadde blitt noe på deg i natt, hvis du bare hadde tolka signalene du fikk riktig. Litt uforpliktende sex kan vel ikke skade vel!? ;o)

Skrevet

*sukk* JAAA! Det høres jo fantastisk ut, og jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke var så forbasket prippen. Tenk om jeg bare kunne være litt "løsere" ;-)

Skrevet

Gratulerer, du er absolutt av interesse for vedkommende. Men komplimenter er jo alltid hyggelig. Kunne det aldri blitt noe mellom dere? Eller sagt på en annen måte; hvorfor er du ikke interessert i ham?

Skrevet

Vet egentlig ikke. Han er flott, veldig hyggelig, har bra jobb, er glad i barn og egentlig veldig ok=) Men tror det er alle damehistoriene som er lite sjarmerende. Han er en liten luring har jeg forstått.

Men om jeg treffer han igjen, kan det vel ikke skade meg litt klining vel?

Skrevet

Hehe....den ene gangen i livet mitt hvor jeg virkelig har følt meg som et horete ludder, var den kvelden jeg traff mannen min og villig ble med på det meste samme natta. Heldigvis var den en som ringte på døra mi uka etter og ville ha meg på på kino. ;o)

Men strengt tatt, litt sex må man vel kunne unne seg? Jeg mener når det går år mellom hver gang man har seg, så kan man vel ikke bli betegnet som løs!? :P

Skrevet

Klining er bare sunt, og det året rundt. Uforpliktende sex vil du nok heller ikke få varige mén etter, men da er det bare kunsten å få sexpartneren til å forstå omfanget av UFORPLIKTENDE :-p

Nei, søren heller, cherry coke, du skulle slått til i går! :-p Og hvordan du holder ut så lenge uten sex er jo småsykt i seg selv :-p

Skrevet

Hehehe...jeg ANGRER!! Søren, jeg kunne fått meg noe i går jeg...

Nei og nei.

Småsykt ja! Jeg er jo snart så despo at det er like før jeg tar første og beste! ;-)

Skrevet

Den som venter på noe godt... vet du :-)

Skrevet

... og med tanke på at dette høres ut som en som iallfall kvalifiserer seg til kategorien "beste", tør jeg nesten ikke tenke på hvilken fortreffelig natt du nettopp kunne hatt vært igjennom. Vedder på at han er et råskinn i senga i og med at han kan rutte med erfaring til tusen også. Nei, huff og huff.

Hehe, men alt ordner seg for flinke jenter.. Jeg tror du (også) lider av flink-og-ordentlig-pike-syndromet der du er litt "redd" for å "loose up" a bit.. Skulle gjerne hatt den egenskapen selv iblant, men det kommer flere tog - håper du kommer med på neste stasjon, hehe :-D

Nei, du får ikke høre på meg, jeg er bare en overemosjonell gravid 19-åring som har nok å stri med i mitt eget forhold :-p

Skrevet

Nei, du har så rett så rett Kapabel=)

Skrevet

Problemet ditt er vel for øvrig at denne beundreren aldri i verden ville latt deg gå etter en natt sammen med deg, og da er det kanskje like greit at du stod over, sånn til tross for hva du gikk glipp av i natt...

Men syns nå du sku'ha gitt gutten en sjanse :-D

Skrevet

Hehe,høres ut som meg og min situasjon.Han jeg liker er en stort flørt :-(.

Liker han kjempegodt,men holder igjen pga hans historie med damer,og han er nok kun ute etter en ting og det er ikke jeg.Er litt prippen.Og det begynner å bli en stund siden sist,men ligger ikke med noen bare for å få sex,da skal jeg klare meg uten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...