Gå til innhold

Resturant/ spisested i Oslo. Noen som har noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo neste helg på hotelltur bare jeg og mannen. Barna skal være Igjen hjemme hos besteforeldre.

Men er det noen som har noen forslag til hvor vi kan gå ut å spise? Alle typer slags mat. Tenkler ikke på noe spaesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Habibi cafe! Tapasen der (eller meze som de kaller det) er verdt et besøk. På lørdager har de magedanserinne der også:-) Liten brun bule med fantastisk mat og god service. ANBEFALES!

Dr. Kneipp. Der har jeg ikke vært på en stund, men regner med den fortsatt lever. Liten vinbar ved siden av markveien mat og vinhus. God mat og masse deilig vin å velge i.

Hard rock cafe... Jeg liker i alle fall burgerne de har der. Og så er det jo et morsomt sted med masse mennensker!

Og så er det jo et utall sushi restauranter å velge i....mmmm

Og selvfølgelig Yayas! Billig, bra og morsom! Har bare vært på den i vika, men der er det alltid fantastisk stemning og deilig thaimat.

Skrevet

Asiatisk:

Dinner- fantastisk god, sterk kinesisk mat (og utrolig bra service!). Må booke bord i forkant, ofte fullt.

Bambus (majorstua)- veldig bra asiatisk mat, flere forskjellige land- stoor meny.

Curry and Ketchup- bra indisk med god atmosfære (billigere)

Italiensk- Santinos kan sakene sine- god mat og middels priser.

Skrevet

klosteret... for romantisk stemning...

sult.. på grunerløkka..

Skrevet

Jeg vil annbefale Taste of China i Torggaten, Der skal du prøve dere på det som kalles Dim Sum.

Skrevet

Yaya's Thai Beach Bungalows Det er snadder god mat der :-)

Men da den restauranten som ligger i Vika

Skrevet

Klosteret - romantisk

Eik - gourmet

Delikatessen - Tapas nederst på Grünerløkka

San Lorenzo - Italiensk i Vika

San Leandro - Tapas i Vika

Darbar - Indisk på Enerhaugen

Villa Paradiso - Italiensk på Grünerløkka, passer bra om man skal på konsert på park teateret ;-)

Mucho Mas - Mexicansk på Grünerløkka og i Bogstadveien

Santorini - Italiensk ved Youngstorget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...