mamsen labamsen Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Skal til Oslo neste helg på hotelltur bare jeg og mannen. Barna skal være Igjen hjemme hos besteforeldre. Men er det noen som har noen forslag til hvor vi kan gå ut å spise? Alle typer slags mat. Tenkler ikke på noe spaesielt.
RockMyWorld Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Habibi cafe! Tapasen der (eller meze som de kaller det) er verdt et besøk. På lørdager har de magedanserinne der også:-) Liten brun bule med fantastisk mat og god service. ANBEFALES! Dr. Kneipp. Der har jeg ikke vært på en stund, men regner med den fortsatt lever. Liten vinbar ved siden av markveien mat og vinhus. God mat og masse deilig vin å velge i. Hard rock cafe... Jeg liker i alle fall burgerne de har der. Og så er det jo et morsomt sted med masse mennensker! Og så er det jo et utall sushi restauranter å velge i....mmmm Og selvfølgelig Yayas! Billig, bra og morsom! Har bare vært på den i vika, men der er det alltid fantastisk stemning og deilig thaimat.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Asiatisk: Dinner- fantastisk god, sterk kinesisk mat (og utrolig bra service!). Må booke bord i forkant, ofte fullt. Bambus (majorstua)- veldig bra asiatisk mat, flere forskjellige land- stoor meny. Curry and Ketchup- bra indisk med god atmosfære (billigere) Italiensk- Santinos kan sakene sine- god mat og middels priser.
jente30L Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 klosteret... for romantisk stemning... sult.. på grunerløkka..
frinella Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg vil annbefale Taste of China i Torggaten, Der skal du prøve dere på det som kalles Dim Sum.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Yaya's Thai Beach Bungalows Det er snadder god mat der :-) Men da den restauranten som ligger i Vika
frk Nilsen Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Klosteret - romantisk Eik - gourmet Delikatessen - Tapas nederst på Grünerløkka San Lorenzo - Italiensk i Vika San Leandro - Tapas i Vika Darbar - Indisk på Enerhaugen Villa Paradiso - Italiensk på Grünerløkka, passer bra om man skal på konsert på park teateret ;-) Mucho Mas - Mexicansk på Grünerløkka og i Bogstadveien Santorini - Italiensk ved Youngstorget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå