Gå til innhold

Bytter du gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så fyfy?

Bytter sikker 70% av gavene jeg, båe de jeg får og de barna får. Er vel bedre det enn at de blir stappa i en skuff og aldri brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om det ikke passer eller faller i smak. Heldigvis er det ikke ofte jeg trenger å bytte. Er nok velsignet med familie og venner med et godt øye og god smak:)

Skrevet

Er så dårlig til å komme på noe jeg ønsker meg jeg. Og så kommer jeg på en ting, og da blir det til at alle kjøper det samme,hehe.

Skrevet

Nei, aldri. Jeg vil lure sjebnen. Kanskje kan jeg vippe verden en liten smule om jeg ikke lar mitt eget filter bestemme om jeg skal lese en bok jeg misliker? Determinisme suger.

Skrevet

Det er ofte faren, ja;)

Jeg er litt dårlig på å ønske meg ting, men takket være andres kreativitet så dukker det alltid opp det jeg trenger når pakkene åpnes. Det er kjekt!

Skrevet

Miss: hva gjør du dersom du får to av det samme? Ellær klær til barna som er for små?

Skrevet

Ja, jeg bytter. om det er ting i feil størrelse, om jeg får flere av den samme tingen eller om det er "helt feil". Jeg håper inderlig at folk som får gaver av meg som ikke passer bytter dem, men jeg vet at noen ikke liker tanken på det. Svigermor, blandt annet, klipper av lapper, kaster kvitteringer og lyver om hvor ting er kjøpt for at vi ikke skal bytte, noe som harmonerer særs dårlig med hennes elendige øyemål og motvilje mot å spørre om hvilken størrelse barna bruker nå...

Gjest Antarctica
Skrevet

Bytter ikke bøker, dem leser jeg og liker eller misliker dem alt ettersom. Men smykker, klesplagg, lysestaker og kjøkkentøy bytter jeg dersom jeg egentlig syns noe annet var mer hendig eller passelig til meg.

Skrevet

Gir det til frelsesarmeen.

Skrevet

Bytter ikke bøker jeg heller, setter dem i bokhylla i påvente av at jeg har tid til å lese noe annet enn pensum. Det har blitt en ganske stor samling av "ventebøker" etterhvert.

Skrevet

Jeg syns ikke det er fy, men er dårlig til det selv.

Når jeg tenker meg om, så er det sjelden behov for det. I vår gjeng og familie går jungeltelegrafen kjapt når det er noen ønsker rundt jul eller bursdag ute og går.

Har en søster som kjøper konsekvent 2 år for store klær til de to yngste barna mine, så det blir litt dumt å bytte de- for hun har sikkert tenkt at de kan vokse i det. Blir bare litt snodig at vesla som bruker 86/ 92 får joggedresser str 4 år.... Men det skjer hver gang hun kjøper klær, og av en eller annen grunn syns hun selv at det er en genial ide!!

what to do? Jo, jeg lar det ligge i skuffen- for hun hadde blitt dødsfornærmet om jeg skulle byttet alt hun kjøpte. For det er virkelig alltid flere nummer for stort..

Skrevet

Ja, svært mange. Ikke om noen har lagt mye arbeid i det, men ting til tvillingene har jeg bytta. Fikk 29 bodyer i samme str.

Skrevet

Erteposen: jeg hadde 74 (!) bodyer i strl 50 og 56 til minsta. Helt sykt. Byttet alt jeg kunne der.

Skrevet

Nei det skjer nesten aldri.

Skrevet

What?! Tør ikke telle jeg, nå.. Hvor mange er kjøpt inn selv og hvor mange er gave?? 29 og er vanvittig mange- men 74 ?!?!?!?!?

Skrevet

Oi dæven det var mange som svarte mens jeg åpnet innlegget, trykte på "svar", så "Se der går en sebra!" på youtube og lagde en te gitt.

Så jeg kommenterer videre:

Jeg gir også bort det jeg ikke liker / det som ikke passer. Har ikke sett Frelsesarmeen akkurat her, men gir til Cudeca. Klær og husting og det som måtte være. Da frøkna var litt over 3 mnd. fikk vi babyklær til prematur baby opp til 2,7 kg. *yey*

Har også fått votter, skjerf og lue som passer om sommeren her (med 38 grader i skyggen).

Jeg pleier ikke ønske meg klær til meg, og de rundt meg veit somregel det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...