Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg blir så flau på hans vegne hver gang han åpner munnen! Den mannen mangler sosiale antenner så det holder! Han burde ikke vært på tv, fyren er jo tilbakestående!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Han virker iallfall høy på noe annet enn Jesus for å si det på en pen måte
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Bestevenninnen min var sammen med Svein i 1,5 år i den tiden dem begynte med charterfeber, og jeg kan ikke si jeg helt skjønner hva dere mener. Svein er faktisk en utrolig ålreit mann som har sider mange andre menn ikke har. Ikke er det kjedelig ett eneste sekund, og han er ALLTID blid. Dessuten har han en egen evne til å løfte folk opp, i stedet for å tråkke dem ned i søla. Altså få opp selvtilliten eller hjelpe deg om du har en dårlig dag. Det er kanskje noe dere over her bør legge dere på minnet..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg blir seriøst stressa av folk som ALLTID er blid. Det er noe hektisk over slike folk og jeg klarer ikke stole på folk som ikke får meg til å kunne slappe av i deres selskap. Svein er way too much og burde roe turtallene maaaange hakk!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Så fint at du vil forandre et menneske og ikke klarer å akseptere han fordi DU blir stressa av det da. Da hadde jeg heller valgt å slå av tv'n når han danser og blir intervjuet jeg. Må være trist å bli så stressa av et menneske at man må slenge dritt om dem på nettet. Ofte er det bedre å holde kjeft hvis man ikke kan klare å gulpe ut av seg annet enn ukonstruktiv kritikk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Oioi, så hårsåre vi var i dag. Å be mennesker om å roe seg litt ned er konstruktiv kritikk. Og sist jeg sjekket så var det fortsatt lovlig virksomhet
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Overhodet ikke hårsår, men jeg synes kanskje du har et alvorlig problem hvis du mener du blir stressa av at mennesker er blide. Trodde det var positivt jeg. Får ikke tro barnet/barna dine vokser opp til å bli veldig blide da. For det ville blitt stressende for mamma..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Snakker om folk som ALLTID er blide, så ikke legg ord i munnen min her. Er du ALLTID blid? Jeg kjenner ingen som ALLTID er blid, som ALLTID ler, som ALLTID er positiv osv. Og ja, det er super-stressende med Svein som ALLTID er blid fordi det er så påtatt, så falsk og så uekte. Det er en irriterende gimmick fra en linselus som ikke har oppnådd noe annet en å være en full klovn på sydenferie. Så om barn som ALLTID er blide vil vokse opp til å bli slik som Svein så håper jeg av hele mitt hjerte at mitt barn vil innha også andre følelser enn kun glede.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 men kjære deg da, hørte du ikke hva han sa i kveld da til Jan Thomas`? Du ser jo at alle rundt der blir flaue på hans vegne, og skifter tema og glatter over så godt de kan. Selv om han er en gladlaks, så er det ikke alle oss som takler slike folk. Jeg hadde heller ikke klart å være sammen med ham. La nå folk få lov til å ha sine meninger, og ikke vær så hårsår bare fordi du kjenner ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå