Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tror ikke selv jeg er gravid, men noe kunne sagt jeg var, men prøver å slå det fra meg etter som jeg går på p piller......Det sikkert andre ting som gjør at "symptomer" kommer.....Har vært gravid 3 ganger tidligere og da har jeg aldri vært i tvil.. Så jeg hvet nesten sikkert jeg ikke er,Men har tenkt litt den siste tiden.... Ps: jeg er en punktlig p pille tager så ingenting sier at noe skulle gått galt. Så er jeg litt nysgjerrig på dere andre med erfaring.
*toppris* Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 jepps... to ganger... med begge gutta mine... slet veldig med å finne p-piller som fungerte på meg, tok mensen osv. Fant nå det til slutt da og gikk på det merket. Men så ble jeg gravid. Og med meg var det slik at dersom jeg blingset på en pille kom mensen (mye hormoner her ja), så vet med 100% at alle piller ble tatt når de skulle... Tenkte at jaja slikt kan jo skje... men så skjedde det en gang til (!) så sitter da her med en storebror og en lillebror... og jeg skal ALDRI ta p-piller igjen... etter samtaler med legen så har vi sammen funnet ut at hormonspiral vil være det beste;) ang p-piller så kan jo kroppen reagere på hormonene og bivirkningene som kan gi like symptomer som det å være gravid.... lykke til:)
nickoline og supermann Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jupp, og forstå det den som kan..... Er det akkurat nå... Vurderer abort, men vet ikke om jeg klarer! Men er ikke klar for barn heller!
Galskapens overhode Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 ja.. nr 1 er p-pillebarn. Ei jeg kjenner fikk også barn på samme p-pille. Tryggere uten prevensjon nesten.. for da holder man seg langt unna hverandre rundt EL (jeg kjenner når jeg får EL bår jeg ikke er på pillen)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Herlighet , tenk å bli gravid på 1 og 2 ganger med p piller det er jo sprøtt. Jeg har ikke de vanlige symptomene som jeg har pleid å ha. men jeg har begynt å drømme veldig, og ikke vil jeg spise eller drikke alt som vanlig. Plutselig er det ting som ikke frister. Jeg er trett på en rar måte, og i løpet av natten tisser jeg ofte. Jeg har ikke de vanlige symptomene som øm i livmora,ømme pupper. Nei eneste jeg kan gjøre for å være sikker er jo å ta en test...... Sikkert negativ-skriker høyt om positivt!
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er av det slaget genetisk. Både min mor, jeg og min bror er p-pillebarn. Moren min sluttet faktisk med pillen for å se om de fikk en til, gikk 3 år uten for å få lillebror. Begynte på pillen igjen og han satt neste måned!
De tre gull Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Jepp, nr 1 er et p-pille barn. Ble gravid for 13 år siden med Synfase.. Min lillesøster ble også gravid med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå