Gå til innhold

Nå skjønner jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke for å krangle eller noe annet....bare for å få lufte hode litt :)

For en stund tilbake(nærmere bestemt i august) var jeg på en fest,der møtte jeg masse folk,og spesielt en mann som snakket masse med meg.Jeg kjenner han ganske godt fra før,da foreldrene hans er gode venner med mine besteforeldre....(Jeg er 30,han 40) Han står sammen med tanten min og forteller hvor mye han liker meg....jaja..da tenkte vi ikke mer på det der og da,fylla prat.... :)

Så møter jeg han på en fest igjen for noen uker siden(må legge inn her at av en eller annen merkelig grunn er denne mannen singel,og har INGEN feil!!! Han ser fin ut,er kjempe kjekk og alt det der),da han legger ann på meg igjen og mer intenst nå en forige gang....Jeg var dårlig og måtte gå tidlig,da følger han meg hjem(insisterte) og han mente jeg heller skulle blitt med han hjem...HERREGUD!!!! Kunne han ikke ha komt for 13 år siden,før jeg møtte min samboer!!!!!! Det værste av alt er at jeg får han ikke ut av hode,har såvidt fått snakket med han etter på,da vi takket for følge hjem,og ikke noe mer,når jeg ser han ser han ikke på meg en gang(jeg har ikke gjort noe,uten om å avvise han) Jeg nevnte det til en venninne av meg og hun sa at han måtte være skikkelig forelsket.....

Tusen takk for at dere gadd lese/eller ikke lese dette.

Hjalp,på en rotete måte,å få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler seg vel mest sansynlig avvist-endten fordi han liker deg,eller fordi han ville ha deg i senga. Men uansett så er det litt teit å ikke hilse på deg lenger en gang. Han kan også ha vært veldig full-så kanskje han er litt flau over hvordan han oppførte seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...