Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 har lært at forskjellig er forskjellig og forskjellig er veldig bra!! ellers ville dette livet blitt forferdelig kjedelig!! nå er det det ene innlegget etter det andre hvor man faktisk krangler om hvem som har det verst her.. og hvem som har god nok grunn for å si at de har det fælt.. og den ene etter den andre er blitt synsk og kan si på bakgrunn av alle her inne at de har rett eller feil!! alle skjønner selvsagt hva jeg sikter til her; alenemødre!! alenemødre som klager over at de med partner bruker deres "tittel" uten grunn... og det er da så klart mange som tar seg nær av dette og peprer dette innlegget så mye at det ender opp med ett annet tema enn opprinnelig var meningen vil jeg tro!! så er det de med partner som klager over at alenemødre klager!! og at de faktisk ikke har rett til å klage for de har ikke kjempet nok for forholdet!! de klager faktisk over at de som har blitt alenemødre ikke har vært synske før de fikk barn med bf!!! for hvordan i huleste kunne du unngå å se at han kom til å finne en annen etter 10 år og flytte fra deg??? hallo... at det går ann å være så "dum" å ikke skjønne det før dere fikk barn,hus osv osv.. For de som er sammen med partneren de kan klage de!! og de har all grunn til å klage for de holder jo faktisk ut sammen med partneren sin de!! det er de som har rett til å klage!! jada!! for de har jo skjønt cluet!! eller har de det??? hvorfor er det ingen som tar debatten om hvem som forlot hvem og hvorfor osv osv.. debatten om mannen i forholdet! altså barnefaren.. nei han har jo aldri skyld i ting!! det virker i allefall ikke slik fra dere mødre som holder sammen med bf!! (og kommenterer da....) hvorfor skal dere klage så himla mye på de som er alenemødre uten å vite grunnen?? etter å ha lest en haug av disse innleggene så klarer jeg faktisk å få med meg at det er vanvittig mange som er blitt forlatt av mannen!! og ikke selv valgt å bli alenemødre.. De har faktisk ikke hatt retten til å kjempe for forholdet for mannen har allerede bestemt seg for å satse på den nye dama på 25år som han allerede har gjort gravid... kan vi ikke avslutte denne evinnelige debatten snart... det er det samme som går igjen gang på gang..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Og så lurer vi på hvorfor det er krig i verden...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Kan vi ikke avslutte denne debatten, skriver du til slutt - og har nå nettopp laget en helt ny tråd om det?? Maigaaad.. Må blåse godt mellom ørene dine
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 for å spørre om vi kan avslutte noe må man faktisk få si at man ønsker det!! etter måten du skriver på å dømme så skjønner jeg jo hvem som holder liv i alle disse debattene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå