Gå til innhold

Har du noen gang vert utro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var grunnen til at du var utro? Og hvordan gikk det etterpå, sa du det til kjæreste/mannen din??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg har vært utro og nei, jeg fortalte det ikke. Å fortelle ville kun være for å lette min egen samvittighet slik at jeg kunne føle meg bedre og alt jeg ville "oppnådd" med det var å påføre den andre smerte.

Det ble slutt like etter og den dårlige samvittigheten er min for alltid til å bære alene

Skrevet

I et langt forhold haddde jeg først en "fast" elsker, som seinere gikk over til å bli en platonisk venn, og deretter en ny "fast" elsker som jeg bare hadde en kort tid. Begge forholdene hadde jeg på siden av mitt faste forhold i all hemmelighet, og begge kom i gang fordi jeg levde i et tilnærmet sexløst samliv. Er ute av det samboerskapet nå, og har ikke angret en dag. Jeg sa det aldri til samboeren min, ikke etterpå heller, ingen grunn til å plage han med det, og ville ikke skape ufred. han og jeg samarbeider godt om sønnen vår nå, og han bor sammen med en hyggelig dame som skal ha barn. Så jeg ønsker han alt godt og tror han er lykkeligere denne gangen. Og det samme er jeg, så jeg dveler ikke ved fortidens synder.

Skrevet

Jeg mener, hvorfor dere var utro.. Som i at var det mangel på nærhet hjemme?? Eller var du for full og mistet kontrollen??

Jeg for min del be banka opp, og typen nekta ha sex med meg pga han syenst jeg så så stygg ut etterpå at han klarte ikke ha sex når ting var tilbake til normal. SÅ jeg skeia fullstendig ut då jeg fikk den oppmerksomheten jeg trengte etter det..

HI

Skrevet

Hvorfor ikke slå opp før du ble sammen med en ny? En som banker opp dama si er ikke mye verdt å være sammen med, men det er heller ingen unnskyldning å være utro.

Skrevet

ja mot eksen , vi hadde det ikke så bra , kunne ikke gi hverandre der den andre trengte på noen plan egentlig. ja fortalte han det. vi prøvde å få forholdet til å funke igjen i to år. selv om vi elsket hverandre veldig høyt var vi ikke rett for hverandre.

er nå gift med en annen , å har ikke , ei heller kommer jeg til å være utro mot han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...