Gå til innhold

hva tror dere? er han kun ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har "kjent" hverandre lenge pga mange felles venner. han er 37, jeg er i starten av tjueåra.

vi har nå begynt å vise litt interesse for hverandre. vi hadde en ons etter en fest for litt siden. han har invitert meg med på kaffe ol etter det. han virer veldig interessert i meg på sms osv.

igårkveld var han hos meg på besøk en tur, vi bare prata. og han kyssa meg når han dro.

så etterpå prata vi på msn, da sa han at han hadde lyst til å "make a move" når han var her, for sex, men turte ikke.

tror dere han bare er ute etter at jeg skal bli ei han kan komme å ha seg med når han vil liksom..? eller kan han være interessert i noe mer, selv om han ville ha sex med meg første gangen vi møttes alene etter den ons?

er så redd for at han kun er ute etter sex. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, det jeg mener er at er det normalt at man skal ha sex med den man "dater" så tidlig liksom? er alle menn sånn?

vet ikke om jeg fikk fram det jeg lurer på her nå, men prøvde å forklare så godt jeg kan ;)

HI

Skrevet

Kommer ann på..

Har dere snakket sammen en del før???

Snakker dere om følelser?

Får du inntrykk av at han vil ha et forhold??

Ellers så er det vel sånn at han synes du er hot og vil ha seg..

Snakk med han du, da finner man ut mye.,.

Skrevet

ehhh nei på første og nei på andre..

Skrevet

Så ta det med ro da vel !! Er han seriøst interessert så venter han gladelig ;))

Si til ham at å få seg litt sex er aldri noe problem, og at du er lei av det "løpet" der.. Si at du vil vente til du kjenner at følelsen er ekte og vedvarende, for da vil sex'en bety så utrolig mye mer for dere begge.

Stikker han da for å ha seg med noen andre, så skal du være glad for å være kvitt ham.

Så synes JEG at aldersforskjellen er for stor...

Går fint nå, men tenker du på et langsiktig forhold; ekteskap og barn etterhvert (siden du er her inne...). Så tenk at når du er 60 (og sikkert fortsatt sprek), så er han veldig gammel, om han i det hele tatt lever...

Men det er DITT valg, og jeg synes det er helt greit!! Men det KAN komplisere ting senere..

Skrevet

har snakka en del før ja, men bare om overfladiske småsnakk ting liksom.

har ikke snakka om følelser heller, jeg vil egentlig ikke ta det opp med han enda, for jeg føler at det er lit tidlig å begynne å prate om det enda, ettersom vi bare er i startfasen av "noe". =)

om jeg får inntrykk av at han vil ha et forhold? er nettopp det je sliter med å finne ut, han vil jo ha meg med på ting, og er ikke redd for at folk skal se oss sammen osv. å det er jo noen bra tegn eller?

Skrevet

ja det går an å si, hadde egentlig ikke tenkt på det sånn, at om han stikker da, så var han ikke verdt det likevel. =)

ja dette med alderen er noe jeg tenker mye på også, men han er ung av seg da. og vi har et barn hver fra før av. de er ca like gamle faktisk. =)

HI

Skrevet

Ja, bare vær kostbar du, så ser du om han gidder å bli. Og gidder han det, så er han vel verdt det.

Skrevet

i den alderen er det vel ikke unormalt nei ;)

første daten jeg og mannen hadde pratet vi bare og spiste en god middag, endte i et uforglemmelig kyss da... *drømme*

så gikk det noen uker før vi kunne møtes igjen, men da var det ikke akkuratt snakk om å vente nei... ;)

ble i senga i 3 dager vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...