Gå til innhold

Fuck fuck fuck!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet jeg ønsker å døpe mitt neste barn er på navnetoppen!! Grrrrrrrrrrrr!!! Vil ikke ha et navn som er populært, men både jeg og pappaen liker navnet veldig godt.

Ja, jeg vet at dette er et miniproblem i den store sammenhengen, men likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal alle være så spesielle når det gjelder barnenavn?

Liker dere navnet og det passer på barnet etter at det har kommet ut, så gå for det. Dere er jo så heldige å være enige!

Lykke til:-)

Skrevet

Takk for svar. Jeg skjønner hva du mener, og det er ikke meningen at vi på død og liv må ha et spesielt navn. Vi ønsker bare å unngå at vårt barn ikke må ha forbokstaven i etternavnet med for at folk skal forstå hvem de er. Husker du på 80-tallet? Linda O. Linda J, Linda N osv, vil gjerne unngå det. Men så liker vi navnet veldig godt...

Skrevet

Jeg har 3 barn og alle har fått navnet vi likte best på den tiden, og det er vi fortsatt fornøyde med mange år etter.

Første har ikke et navn som har ligget på topplistene, men de to andre har navn som stort sett har ligget helt på topp i flere år.

Det er meg revnende likegyldig hva andre kaller barna sine, vi velger det vi LIKER !!

Anbefaler dere å ta navnet dere liker, ellers kommer dere til å angre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...