3småtroll♥ Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Ligger en sak på sol og jeg må jo si at det bildet var veldig likt slik de tror hun ville sett ut nå! Mest sansynlig så er det vel ikke henne, men tenk så fælt det må være for familien å få slike falske forhåpninger hele tiden da!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 har sett det men jeg synes det er klin umulig å si om det ligner eller ei. så er jeg ute av stand til å se at unger ligner på foreldrene sine osv også da. antar at om det var maddie så ville vel ikke "de nye foreldrene" sagt at avisen kunne ta bilde av henne forran bilen. :/
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Synd på familien, enig med deg der, de sa på tv2nyhetene nå at hun kan være i sverige. Jeg håper de får en avklaring på saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå