Gå til innhold

Har dere sett det bilde av Maddie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger en sak på sol og jeg må jo si at det bildet var veldig likt slik de tror hun ville sett ut nå!

Mest sansynlig så er det vel ikke henne, men tenk så fælt det må være for familien å få slike falske forhåpninger hele tiden da!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett det men jeg synes det er klin umulig å si om det ligner eller ei. så er jeg ute av stand til å se at unger ligner på foreldrene sine osv også da. antar at om det var maddie så ville vel ikke "de nye foreldrene" sagt at avisen kunne ta bilde av henne forran bilen. :/

 

 

Skrevet

Synd på familien, enig med deg der, de sa på tv2nyhetene nå at hun kan være i sverige. Jeg håper de får en avklaring på saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...