Gjest amandine Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 ...det ser bra ut men er upraktisk? Å renholde? Plass til høye ting(flasker etc)? Skal ha nytt kjøkken og er mye å tenke på...
ApriIbaby Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Vi synes det virket helt idiotisk og tok heller kjølehjørne. Vi er veeldig fornøyde
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Husker vi hadde lyst på dette. Men endte med ikea kjøkken og de har jo ikke denne løsningen. På en måte høres det veldig oversiktelig og bra ut, men vet ikke helt hvordan de løser det mtp høye ting som halvannensliters flasker o.l. Vil tro at rengjøring her er enklere enn ett kjøleskap? Ellers må jeg si at jeg nok hadde gått for hjørnekjøleskap om jeg hadde hatt plass )
Gjest amandine Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Tror nok jeh heller mot hjørneskap, jeg også. Har ikke så stort kjøkken, men faktisk plass i hjørnet!
nickoline og supermann Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har kjøpt kjøleskuff og tror jeg kommer til å bli dritfornøyd. Har beholdt det gamle kjøleskapet da det kun er 1 år gammelt. Dette setter jeg i garasjen. Er jo fryser på det også og den trenger jeg inntil jeg har fått kjøpt meg ny. Det er plass til vanlige flasker og kartonger og er jo like stort som et vanlig kjøleskap. tror det er lettere å holde oversikt, rengjøre og holde orden:) Men hadde jeg hatt plass hadde jeg nok valgt kjøleskap og fryseskap.
Gjest amandine Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Hvilket hjørne har dere, Aprilbaby?
mirredutt Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Ikea fører denne løsningen, en kollega har nettopp kjøpt det der. Jeg snakket litt med en kjøkkenselger og han anbafalte kjøleskuffe foran kjølehjørne. Når man åpner døren på kjølehjørnet forsvinner all kulden ut og kjøleskapet må starte nedkjølingen på nytt. Jeg har ikke peiling på dette. Vi skal gå for kjøleskuff i vårt nye kjøkken, men har stort kjøleskap (i boden)i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå