Gå til innhold

Fort!!! To hylende barn her;


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hostesaft? Hva annet lindrer? Hva kan jeg bruke for å få den ene til å slutte å hoste og greine for hosten sånn at de begge får sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mentholatum under føttene og på brystet

Skrevet

thymian..

 

Kok opp litt vann la timian trekke ca fem min i vannet tilsett litt sukker og drikk når det har en ok drikketemp

Skrevet

Kjølig på rommet

Kaldt vann

 

 

 

Skrevet

Har ikke Mentholatum og tror ikke jeg har timian heller.

Og hvis jeg har er den helt tørket, funker det likevel?

Skrevet

Glemte også...

 

en halv løk under senga ( skjære siden skal være opp)..

 

Åpner slimhinner og gjør at man puster bedre.. Lukter HØGG, men nattesøvnen er vel verdt det..

La dem ligge med en ekstra pute under hode slik at nesen får renne i fred..

 

Skrevet

Har prøvd både kjølig på rommet og vann, både kaldt og lunkent. Det holdt ikke:( (det holdt i går, men jeg tror hun har fått bronkitt)

Skrevet

Ja,men den må trekke litt lenger..

Det blir jo timian te..

 

Skrevet

ZamZam, hun sover i min seng, så løk er nok ikke greien. Hun er dessuten ikke tett. Bare hoster veldig. (tørr hoste)

Skrevet

Legg noe under hodeputen, så de får opp hodet. Sønnen min har i peridoer sittet og sovet.

Skrevet

Hvis de er gamle nok: varmt vann med sitron og honning. Men som vi alle vet - ikke honning til barn under et år.

Skrevet

har du tigerbalsam? hehe. det gjorde nytta for meg når jeg hostet opp lungene mine i forrige måned. husket noen sa noe om mentholatum så jeg prøvde tigerbalsamen under føttene. hehehehe. iskaldt men greit, det funka. hahahaha.

 

 

Skrevet

Skulle til å si det samme som frk anonym over her. Det holder om vannet er fingervarmt. Kokene vann under tillagning ødelegger visst virkestoffene i honning. Og ikke melk og honning. Melk er slimdannende og kan fort gjøre at barna hoster mer.

Skrevet

Har brukt tigerbalsam på mine, men ikek før de var 1,5 år..

Du skal jo varme balsamen opp i henda først da blir det ikke kaldt..

 

 

 

Skrevet

zam zam

 

jasså? jeg klinte det bare rett på jeg. blir jo iskaldt. hehehe. trodde det først skulle være kaldt også bli varmt jeg, men synes aldri det blir varmt. greit å vite til neste gang.

 

 

Skrevet

Foreløpig ser det ut til at timiangreien funker.

Hvis ikke har jeg tigerbalsam:)

Fant også ut at jeg har ice gel som er litt av samme greien.

 

Takk for tips dere, jeg har notert ned alt som ikke allerede er forsøkt:)

 

*håper ungen snart blir frisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...