Gå til innhold

Hvor varmt har dere det i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her mener sambo at 22-23 grader er perfekt,men jeg hutrer og fryser å skal ha minst 24!Helst 25 :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 22-23 som er bra innetemp.. Og anbefalt.. Her er det som regel mellom 22 og 25grader.. Jeg er en frysepinne.. :P Og vil helst ha 24-25grader.. Men kan bli tung i hodet av det.

Skrevet

Nå er det 23 grader her. Har på endel stearinlys og synes det er deilig.

Er kaldere her på morgnene. Jeg liker også egentlig at det er nærmere 25, mens min kjære ønsker det nærmer 20...

Vi har oppvarming via borettslaget og de har bestemt at maks temp er 22/23 grader.

For å få det høyere må vi eventuelt fyre med oljeovn selv.

Skrevet

Ca.16-17 grader. Her er strømmen så sinnsykt dyr at det må spares:(

Skrevet

19-20 grader. Noe varmere liker vi det ikke:)

Skrevet

Jeg liker å ha 23-27 grader inne. Liker meg best i t-shirt og joggebukse og barna går gjerne i bare bleie/truse etter dusjing og før leggetid =)

Har gratis ved og fyrer til det er godt uten å se på temp måleren.

Skrevet

Kommer an på hvordan jeg føler meg. Er jeg kald skur jeg opp, og er jeg varm skrur jeg ned, eller åpner døra. Kommer jo an på dagsformen det, er en trøtt og sliten er en ofte litt frostig, andre ganger er en travelt oppatt og blir lett varm. Kommer også an på utetemperaturen og hvor kaldt det er i huset.

Liker å gå barbeint, og liker ikke å måtte ha alt for mye klær på, jeg liker faktisk å ha det godt og varmt. Hos oss er det den som fryser som vinner, ettersom det faktisk er mer ubehagelig å være kald, enn varm.

Ellers er det jo god økonomi å ikke ha det kjempe varmt inne, og dessuten er det GRØNT ;)

Skrevet

Vanligvis 23 grader når vi er hjemme, skrur ned til 19 grader om natta nå på vinteren og når vi er borte om dagene, og så fyrer vi litt på morran i helgene. Men akkurat nå er det 27grader her, alt for varmt, mannen har fyra litt for mye her.

Skrevet

Akkurat nå er det litt over 21 grader, og jeg småfryser og er kald på fingrene og tærne. Liker best 24 grader, og litt over det:)

Skrevet

godt det ikke er bare jeg som er frysepinne ;)

losen:du sier det som jeg kunne ha sagt d selv :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...