Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Er dette noe man bestiller selv? Og tid gjøres dette evt?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Spør på neste kontroll, her er det bare et sykehus. Så var aldri i tvil om hvor jeg skulle dra Lykke til.
Gjest ->>- Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 I Oslo er det det, de fleste (alle?) andre steder får man plass der man vil/det finnes bare ett alternativ. Vil du føde på Ullevål eller Rikshospitalet bør du vurdere å få sendt søknad om fødeplass ganske tidlig, det kan godt være fullt der når du kommer på legekontroll i slutten av første trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå