BarnNr.4 :) Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Har hatt noen vonde sammentrekkninger nederst i magen nå den siste halvtimen.. de er ganske vonde :S Kjenner det godt i korsryggen og.. Håper bare det ikke stopper opp nå!! Da blir jeg gal.. Er ganske redd for å føde, for jeg har vert gjennom det 2 ganger, men jeg slipper ikke unna denne gangen heller Men jeg får bare vente å se hva kvelden bringer..
bergen81 Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Lykke til, håper det er din tur! Jeg også vil!!!
BarnNr.4 :) Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 Takk håper bare det ikke stopper opp, men det tror jeg ikke det gjør nå.. Det kommer noen vonde tak enda.. Å hun i magen ble plutselig veldig livlig!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Heisann! Hvordan går det med deg?? Kjenner meg veldig igjen i det du sier om at man gruer seg når man har gjort det før - husker så altfor godt hvordan riene kjennes ut. MEN, vi vet jo at vi har klart det 2 ganger før, og vi VET at premien til sist blir så ufattelig verdt strevet og kavet! Lykke lykke til - håper for din del at du er i gang! PS: Jeg leser veldig gjerne fødselshistorien din når du er i mål, suger til meg av historier fra 3.gangsfødsler for tiden..hehe! Klem fra
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Lykke til med fødsel! Det går nok bra skal du se. PS send gjerne litt fødestøv til meg. Nå er jeg 1 uke over termin og ønsker å få møte babyen som jeg har i magen. De siste dagene har jeg hatt litt kynnere, men venter stadig spent på at de skal gå over til rier. Godt å få det overstått, hadde heldigvis en flott fødsel sist gang. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå