Gå til innhold

Min tur i dag ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen vonde sammentrekkninger nederst i magen nå den siste halvtimen.. de er ganske vonde :S Kjenner det godt i korsryggen og..

Håper bare det ikke stopper opp nå!! Da blir jeg gal.. Er ganske redd for å føde, for jeg har vert gjennom det 2 ganger, men jeg slipper ikke unna denne gangen heller ;) Men jeg får bare vente å se hva kvelden bringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper det er din tur! Jeg også vil!!!

Skrevet

Takk ;) håper bare det ikke stopper opp, men det tror jeg ikke det gjør nå.. Det kommer noen vonde tak enda.. Å hun i magen ble plutselig veldig livlig!

Skrevet

Vil bare si: LYKKE TIL :)

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med deg??

Kjenner meg veldig igjen i det du sier om at man gruer seg når man har gjort det før - husker så altfor godt hvordan riene kjennes ut. MEN, vi vet jo at vi har klart det 2 ganger før, og vi VET at premien til sist blir så ufattelig verdt strevet og kavet!

Lykke lykke til - håper for din del at du er i gang!

PS: Jeg leser veldig gjerne fødselshistorien din når du er i mål, suger til meg av historier fra 3.gangsfødsler for tiden..hehe!

Klem fra

Skrevet

Lykke til med fødsel! Det går nok bra skal du se.

PS send gjerne litt fødestøv til meg. Nå er jeg 1 uke over termin og ønsker å få møte babyen som jeg har i magen. De siste dagene har jeg hatt litt kynnere, men venter stadig spent på at de skal gå over til rier.

Godt å få det overstått, hadde heldigvis en flott fødsel sist gang.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...