♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Bruker nå milo til vasking av ull.. Men syns ikke klærene lukter så godt etter vask, lukter rett å slett bløt sau ( Syns jeg så en gang at det var Milo skyllemiddel med god lukt, eller er jeg helt på tur nå?? ) hehe... Eller kan jeg bruke noe ant sånn at klærene lukter godt?? Ant ull-vaskemiddel kanskje??
3småtroll♥ Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Enig med deg så jeg begynte å kjøpe milo uten parfyme jeg;) Så har jeg heller i litt vanlig skyllemiddel og da lukter det så godt atte;)
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Bløt ull lukter vel generelt bløt sau? ) Milo har eget skyllemiddel ja, jeg bruker det innimellom men tror ikke det lukter så mye annerledes etterpå.
lille sprelle Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 det beste å bruke er lanolinsåpe - noen uavhengige apotek har. for flekker - gallesåpe (f.eks. krokofanten har) mykemidler ødelegger noe av ullas effekt. med lanolinsåpe "preller" ting lettere av. tror milo har mykemiddel også, men er ikke så mange butikker som har.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 hmm, fins det milo uten parafyme?? trudde milo var uten, hehe... så mye følger jeg med )) hehe... Klærene blir vel ikke "ødlagte" av å bruke litt vanlig skyllemiddel??
3småtroll♥ Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Vet de sier at vanlig skyllemiddel kan ødelegge, men har da alltid brukt det jeg og ikke merket noe;) Også er jeg over snittet opphengt i skyllemiddel....Viktig at det lukter godt og rent!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 Syns det lukter helt grusomt her i gangen... ( Får se hva jeg finner på )
3småtroll♥ Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Når jeg har i litt skyllemiddel (bruker comfort creme) så lukter det faktisk ikke våt sau i det hele tatt;) Prøv det og se om det hjelper... Men som sagt da bruker jeg parfymefri vaskemiddel så det ikke blir så mye forskjellige lukter...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2009 supert, skal prøve )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå