Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 http://leilighetsaksjonen.blogspot.com/2009/09/vrt-litt-borte-en-stundmen-im-back.html#comments
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Tigge penger til leilighet? Nei, jeg gir ikke til tiggere. Men du kan godt få en bolle om du er sulten
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Bedre og gi meg 1 krone fremfor en bolle som nok koster mer enn 1-2 kroner selv om de skulle være hjemmelaget!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Sorry.. gir heller pengene til planfadderbarn - Fikk ikke hjelp fra foreldrene mine jeg heller da jeg kjøpte leilighet - de hjalp meg heller ikke med utdannelsen eller noe annet - Klar deg selv!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Faen meg det frekkeste og mest usaympatiske jeg har sett EVER!!!! Er du sjuk i huset, HI? Det dør barn i fattige land hver dag fordi de mangler rent vann, mat, vaksiner, medisiner osv. Du tigger penger til egen leilighet.. Fy faen, frekkheten til noen mennesker kjenner virkelig INGEN grenser. Har aldri meldt noen til moderator, men det gjør jeg med dette innlegget. Og du, dra til helv..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 er enig med alle sammen her. hva er det som gjør denne jenta så spesiell? er nok av folk som trenger hjelp i andre land, enn dette. hun er da ikkemer spesiell enn det oss andre er. tenk å drive sli. jeg blir sjokker.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Herregud, teiteste jeg har lest i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Hæ, er du seriøs. Du er 22 år. Ta utdannelse, få en jobb og kjøp leilighet når du får råd! Dette er det mest latterlige jeg har lest.
Solbollatilmamma Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg synes dette var et litt morsomt prosjekt jeg. Er sikkert mange som har tenkt "hvis ALLE i Norge (bare lille Norge ja) ga meg 1 krone....". Selv jeg kan avse 1 krone, og husker jeg dette neste gang jeg logger inn i nettbanken skal hun få 1 krone hos meg - ikke fordi hun har fortjent det, men fordi det visselig ikke skader å være litt hyggelig. Ikke er jeg så smålig at jeg mener hun får greie seg selv bare fordi jeg selv har måttet det. Utakk er muligens verdens lønn, men det skader ikke å glede andre.
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 Morsomt påfunn, men jeg ville kanskje byttet navn fra humantiær hjelpeaksjon til noe mer passende slik at folk ikke føler seg støtt (som det jo virker som om mange gjør). Dessuten er det en grei påminnelse om at hvor mye en tier til leger uten grenser, for eksempel, tross alt hjelper, så om man ikke vil gi denne jenta kan man kanskje heller avse noen kroner til sitt eget favorittprosjekt :-) Lykke til, jeg vet hvor fjern drømmen om å eie noe eget an virke når man er "fattig student" og ikke har foreldre av sorten som kan hjelpe en inn på markedet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 Ja ja, det er jo som kjent lov å prøve seg....! Men jeg må si at med alle de ordentlige, gode sakene der ute som trenger støtte, blir det feil for meg å i det hele tatt vurdere å gi bort penger til et over gjennomsnittet frekt menneske, som hverken sulter eller fryser...!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 dytt dytt.. Mange bekker små gjør en stor å!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg håper du får en fin leilighet! Kan ikke hjelpe deg med penger, men dytter. Den som intet våger, intet vinner. Snille barn får ikke noe, for de tør ikke å spørre. Osv! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #15 Skrevet 11. oktober 2009 Kan du ikke fortelle litt om deg selv, HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå