bergen81 Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Nå kan gutten bare komme altså! 20 dager igjen til termin, men har blitt forespeilet fødsel før tiden de siste månedene, så er nok litt utålmodig.. Gleder meg sånn til endelig å få treffe ham. Er så spent på hvordan fødselen blir, hadde planlagt ks sist gang, så er jo for førstegangsfødende å regne. Er også kjempespent på hvordan lille jenten vår på 20 mnd vil reagere. Gleder meg enormt til ikke å ha vondt i hele kroppen, føler meg som verdens mest ubrukelige menneske nå. Og tenk å kunne spise deilig ost og drikke et glass vin, spise en saftig biff, ta en øl, ligge på magen, vaske beina også under knærne når jeg dusjer, klippe tåneglene uten å måtte ligge i ti minutter for å få oksygen til hjernen etterpå, reise meg fra sofaen uten at lille datteren vår kommer løpende for å hjelpe meg opp og lager sympatistønn når jeg reiser meg, gå på laaaange turer, i det hele tatt komme seg ut av huset (har vært tvunget til å holde meg helt i ro siden JUNI, så er litt lei av mitt hjemlige fengsel nå, ja..) Åh, vi nærmer oss jenter! Og snart er det jul!!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Må le litt av det du skriver:) Kjenner meg igjen. Det er mye koselig med det å være gravid, men fy så tungt det er til tider!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Er såååå enig med deg Her er det 18 dager igjen til termin, men han kan godt få komme nå Kan ikke huske hvordan det er å ikke ha vondt, husker ikke hvordan det var når jeg fungerte, hehe. Har så dårlig samv. ovenfor mini her på 22 mnd Stakker han skjønner jo ikke hvorfor mammaen ikke kan gjøre noe som helst med han! Kjææære du inni magen der, kom ut nååååååååååå !!!!
Mammaioktober Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har sluttet å grue meg til fødselen nå Og ser frem til den og gleder meg. Det hadde jeg aldri trodd skulle skje.. Har vel hatt det man kan kalle moderat fødselsangst. Hehe Kanskje det har noe med å gjøre at jeg er så kjempelei nå, og bare vil ha babyen ut. Oh my god, jeg gleder meg så sykt til å bli "Meg selv" igjen. ALT er tungt nå. ..Og jeg gleder meg til jul
Abracadabra Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 det er jamen godt å høre at det ikke bare er meg (selv om jeg skulle ønske ingen av oss hadde det tungt, selvsagt...!)! jeg er bare såvidt blitt høygravid, men er alene med junior på snart tre mens far jobber i utlandet, og det er ikke bare bare altså...pust pes! folk sier til meg at "gu du ser ikkje så stor ut" osv., de tror ikke jeg har termin midt i november, men HJELPE MEG - jeg merker det godt, hehe...får lyst til å sparke dem når de sier sånt, for jeg føler meg jo stor som et hus, phew! men ok, målstreken nærmer seg, hurra! er litt delt i meningen her - for mannen kommer hjem seks dager før termin, og jeg vil jo gjerne ha ham med på fødselen, men samtidig hadde det jo vært greit om babyen kom ut litt før, hehehe...får satse på at h*n kommer ut 5 dager før termin da, så rekker mannen en høneblund før det braker løs. for eksempel.
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jippi, snart er det jul! Jeg gleder meg sånn til å feire jul med baby, tro om jeg kanskje skal sette opp et lite juletre også? Jeg skulle begynne med julegaveshoppingen i dag, men med 11 dager til termin virket det veldig slitsomt å gå alle de 10 minuttene inn til byen, hehehe.. Det skal bli så deilig å spise god julemat med et glass vin til, jeg gleder meg noe helt vilt :-) Men aller mest gleder jeg meg til å slippe disse kynnerne, det skal bli så rart å få en normal mage igjen!
gutt2år+prinsesse.9des.09 Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Å som jeg gleder meg!!!! Og så lei jeg er nå, koselig, men veldig mye bedre når de er utenfor magen!!!!! Jul kan ikke komme fort nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå