eggstokk Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er nå i uke 33 og har lagt på meg ca 2 kg. Er sånn i utgangspunktet ca 15 kg. overvektig, så er jo på en måte greit at jeg ikke legger på meg så veldig mye da. Jeg spiser både sunt og regelmessig, men av usunne ting så må det sies at jeg drikker Pepsi Max så godt som daglig. Og har ofte en sjokolade, et kakestykke, ol. Ja,jeg vet.....derfor jeg er overvektig...hehe Men selv om jeg ikke har endret matvanene mine noe særlig så har jeg altså ikke lagt særlig på meg i svangerskapet. Alt ser fint ut på ul, har hatt ca 5-6 ul til nå, fordi jeg blir ekstra fulgt opp pga preeklampsi i forrige sv.skap. Sist så sa gynokologen at babyen var litt liten, men sa ikke noe om hvor liten hun er. Ingen tegn til preeklampsi nå. Noen som har noen synspunkter på hvorfor jeg ikke har lagt mer på meg......Her er det bare til å reflektere fritt....:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Bare å ta det med ro:) Er bra å ikke legge på seg for mye når en er overvektig og gravid, fikk jeg beskjed om - Er i uke 39 nå, og har bare gått opp 7 kg. Barnet får næring:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg gikk opp 8 kg ila hele svangerskapet, og alle var borte en måned etter fødsel. Hadde bmi på 29 før jeg ble gravid. Uansett, jeg hadde allerede mer enn nok å ta av, barnet og kroppen min sugde vel til seg av all næringen jag hadde ekstra, slik at jeg gjennom det vanlige kostholdet mitt bare oprpedtholdt vekta. Ellerno sånt? Jenta mi var 49 cm og 3100g v fødsel.
eggstokk Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk for svar. Er jo egentlig ikke særlig bekymret, men tenkte det kunne være greit å lufte det litt her inne....kunne jo hendt det kom noen helt ville svar....;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Du er heldig!! Jeg har 50 kg overvekt og har allerede lagt på meg 10 kg.. Jeg gjør ingenting feil heller.. Dynes det er skikkelig pyton!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå