Gå til innhold

kan noen se hit fort? haster


Anbefalte innlegg

Skrevet

badet lillegutt nettopp og glapp kan litt så han svelgte litt vann, han hylskrek selvfølgelig, men tror han ble mest redd, prøver å ringe legevakten, men kommer ikke gjennom.. ka må jeg passe på? er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Tror neppe det er noe problem, har skjedd her også og det gikk helt fint. Men er usikker på om det kan være litt kjipt å få såpevann i lungene hvis han trakk det ned og ikke bare svelgte da...

 

Lykke til=)

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Vi har gått på babysvømming siden nurket var 6 uker, og der sa de at det var helt greit at de svelget littegranne vann... Hvis han virker ok i etterkant ville jeg ikke stresse så fryktelig med det :o)

Skrevet

Er nok ikke farlig;) De tåler ganske mye de små! Det han ev har fått i lungene hostet han nok opp og hvis han svelget litt såpevann er nok det værste som kan skje at han får litt løs avføring...

Så du kan nok ta det helt med ro- det skjer alle små en gang i blandt;)

Skrevet

Går nok sikkert helt fint! Skjønner du syntes det er ekkelt,er ikke noe gøy når sånt skjer! Barn er ganske flinke til å hoste opp vann osv de får i vrangen osv..Om han har svelga det gjør det ikke noe! Er han under 6 mnd kan det hende han bare får litt løs mage om det var mye såpe i osv..

Hvis han enda har littegranne vann i lungene må du bare følge med utover at han puster normalt(det som er normalt for han).

Er han som normal og alt så går det nok bra:) Er mange som har opplevd det samma, vi oxo men da på svømming, snuppa vår fikk nesten alltid vann i vranga å hosta å gråt da hun plaska for mye husker jeg!

Bare følg magefølelsen din om du tror det er noe galt om han forandrer seg så ring legen igjen.

 

Er ekkelt med sånne opplevelser når man nylig har fått en baby og alt men går nok bra og han skvtt nok bare veldig!

 

Skrevet

tusen takk for svar:)

 

ja, han var like blid og fornøyd ikke lenge etterpå, så regner med at han bare skvatt veldig når hodet gikk under ett øyeblitt,. det var ingen såpe i vannet så det var no bra,men var litt av en skremmende opplevelse. han er forresten 13 uker. skal føle med på han, men tror nok det går helt fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...