Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, hvor lenge skal en normal bærbar data vare? Har hatt min i 2år, alltid hatt antivirus, oppdaterer alt mulig en gang i uka, men nå virker den aldeles ikke.. Trodde da at en data til 8000 skulle vare litt.. Nå får jeg ikke engang skrudd den på.. Og den har aldri ramlet i bakken eller noe
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Godt mulig at den er full av støv, om du aldri har renset den,og derfor går varm og ikke vil skru seg på
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Er ikke lenge siden den ble renset. Og viften ble byttet ut. Dette ble da gjort på et pcverksted (elkjøp sitt) så har ikke tuklet med den selv. Har bare hatt trøbbel med den pcn.. Vært trøbbel med den i 2år. Og vært inne på rep 4ganger på 2år. HI
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Hmm, da ville jeg nok levert den inn som reklamasjon. Det er 5års garanti på pc`er.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Hmmm.. At det er 5år på pc visste jeg ikke.. Men hvordan funker reklamasjonsretten da?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Endatamaskin er utdatert den dagen man tar den ut av butikken. Det kommer hele tiden noe nytt som gjør det "gamle" nesten ubrukelig". Vi har kjøpt byggesett vi nå så vi bare kan bytte ut de delene som ikke fungerer lenger. På laptoper er det stor sett vifta som ikke klarer jobben med å kjøle ned proserorene fordi de jobber så hardt med å klare å fungere.
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Det er 5 år på datamaskiner, mobiltelefoner osv. Ta med kvitteringen for kjøpet og lever den inn der du kjøpte den. Enten får de reparere den eller gi deg en ny pc. Mest sannsynlig så vil de ta den inn for reperasjon så lenge det ikke er en pc som er kjent for mange feil og mangler
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Får gjøre det da.. Håper virkelig dem tar den inn igjen da.. De har vært litt vrange.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå