Gå til innhold

Jeg blir alenemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke alltid mammaen som drar nei. Fikk telefon fra sambo som var på guttetur sist måned. Han savnet friheten av å ikke være i et forhold, så han kommer ikke tilbake. Vi har slitt i lengre tid, men jeg ble likevel sjokkert over at noen kan være så uansvarlige. Jeg fikk ikke noe forvarsel engang. Nå vil han ha full omsorg for barna på 1 og 3 år :(

Det var ikke slik jeg tenkte livet mitt skulle bli. Jeg har ikke valgt å bli alenemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han får full omsorg for barna så blir du jo ikke alenemor = problemet er løst

Skrevet

Så gøy da at han tror alenepappalivet til 2 barn på 1 og 3 år blir den store friheten han har ventet på ;-)

Skrevet

Det rimer jo ikke noe særlig at en mann som vil ha friheten søker fulltidsomsorgen for to små barn. Hva er det med deg som gjlr at han tror at han vil få full omsorg, HI? Er du alkis?

Skrevet

For et latterlig svar du fikk...

Føler med deg, kan ikke være lett- både i forhold til at sambo gjør det slutt og at du blir alene med barnet- selv om jeg regner med at han vil stille opp også.

Lykke til fremover- han høres jo veldig umoden ut da.

Skrevet

Fy søren, må være helt forferdelig for deg. Trøst deg med at det ikke skal være lett å få alene omsorg. Så det får han nok ikke, men 50-50 er vel det som er best?

Håper du klarer å komme deg igjennom den tøffe tiden som kommer nå, og at du har gode venner og familie som støtter deg.

Masse lykke til fremover!

Skrevet

Du kan gi han full omsorg for barna, så venter du og se hvor mange dager det går før han gir tilbake hele og fulle omsorgen for barna tilbake til deg.

Skrevet

Dersom dere har slitt i lengre tid er vel ikke overraskelsen så stor, men skjønner at sjokket kan være det ja. Uff...

Kan trøste deg med at det helt sikkert går bra, og barna dine kan han ikke ta på fulltid, det er sikkert og visst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...