Gå til innhold

Herregud jeg er så fyllesjuk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uuuuusj...

Har sittet på sofaen siden klokken 09 i dag med tidenes fylleangst og frynsete nerver. hjeeel jeg er redd. nå er det endelig snart mørkt ute så jeg kanskje kan ta en tur i postkassa og evt lufte bikkja.. brrrrrrrrr.

fnis.. huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp* skulle det jo stå..

Skrevet

Næmmen dakkar ... hadde du det så gøy i går altså ;-)

Har dessverre ingen tips til deg, det er vel bare å krype ned i sofakroken og vente til det går over.

Skrevet

haha, ja det er vist prisen å betale for en uforglemmelig fredags aften, hihi:)

Selv var jeg ute i går for første gang etter at jeg fant ut at jeg var gravid..... usj....MEEEEEN slipper fyllesyka, hurra hurra:)

Skrevet

tingeling. jeg har sitti på sofaen i hele dag. nå måtte jeg løfte på rumpa og kutte grønnsaker til burritos. hoho. ;p gleder meg sykt til mat. nam nam. jada, var gøy. lønningspils med jobben. huff. hehe.

Skrevet

vi har: jeg misunner deg. jeg tror det blir blåkors neste, evt. en tur innom AA. For dette skal jeg aldri gjøre igjen. hahahahah. ;p

Skrevet

Moahaha

Ler meg i hjel av deg ass :)

Klem....

PS sender dem pm

Skrevet

postkassa di er FULLLLLLLL hihi

Skrevet

min? prøv igjen isåfall..

Skrevet

Symp til deg. Jeg har også vært veldig fyllesyk i dag. Og vært på middag til gamletante. Det hjalp faktisk med en dusj og god mat. Happy recovering! :-)

Skrevet

dusj? haha. jeg har ikke engang sett meg i speilet. har blitt fortalt at jeg har make-up fra i går rundt øya og håret pellet jeg nesten akkurat ut et 20talls hårspenner av.. :ler: her blir det ikke noe dusj, men det var godt med mat da.

Skrevet

Hihihi..

Godt at det ikke er bare meg=) Eller er ikke fyllesyk da, men trøtt! Var oppe til klokken 04.30!!! Crazy;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...