dølajinta Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hei! I går fikk jeg faktisk ikke sove fordi jeg hadde så vondt i ryggen. Måtte stå opp så sambo fikk massert meg. Det hjalp litt. Har slitt litt med bekkenet helt siden uke 10, og lurer på om det har noen sammenheng med murringen jeg nå føler. Kjennes ut som veeeldig sterk menssmerte. I tillegg har jeg vært veldig urolig i magen. Blir jo så jeg bekymrer meg litt liksom. Halsbrannen har kommet for fullt også og i går kveld ble jeg så svimmel at jeg nesten datt i bakken. Blodtrykk og alt det andre var i orden når jeg var på kontroll. Skyldes vondtene fordi babyen/livmor nå vokser mye om dagen? Er dette ligamentsmerter eller kan det være kynnere? Varte nesten i hele går med konstant værking i ryggen, så det kan jo ikke være kynnere heller. Ellers kjenner jeg liv rett som det er... Noen med samme erfaringer som kan hjelpe meg???? Tusen takk!
dølajinta Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2009 dytter og dytter og dytter igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå