Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Mange som har opplevd det her? Nettopp hatt mensen, men det stikker i puppene, murrer i magen, voksesmerter i beina. Men føler det er bortkasta å ta en test siden jeg akkurat har hatt mensen. Og den var omtrent som vanlig, litt mindre smerter enn jeg pleier å ha men. Og den kom til vanlig tid. *forvirra*
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jada. Stort sett hver eneste måned som jeg prøvde å bli gravid. Jeg kan også plusse på at jeg var veldig kvalm! I mitt tillfelle vet jeg at det var fordi jeg hadde så lyst på å bli gravid at jeg fikk symptomene :-S Jeg visste jo grunnen så gadd ikke bry meg noe om det, å ta en test. Resultatet ble at når jeg endelig ble gravid så oppfattet jeg ikke symptomene og sjekket ikke før 3 uker over. Ikke har jeg vært kvalm heller Har hørt om noen som har hatt mensen i begynnelsen av svangerskapet, men vet ikke hvor vanlig dette er. Du må nok nesten bare ta en test
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, jeg prøver ikke å bli gravid, så tror ikke jeg innbiler meg symptomer. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå