Gå til innhold

Bekkenløsning..når ble dere sykmeldte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 gangsfødene,og er 22 uker på vei. Da jeg gikk med 2 baby i magen ble jeg sykmeldt i uke 19 pga bekkenet. Denne gangen har jeg vært i fin form,helt til nå,kjenner det i bekkenet hver kveld den siste uken,jobber i bhg,så det er mye løfting. Kanskje det er lurt å roe ned så tili som mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemeldt fra jobben (som frisør) fra uke 12. Men studerer ved siden av. Hadde mer vondt da enn jeg har nå. Så mener selv det er tull at man ikke kan bli bedre. Merker stor forskjell på kroppen av å ta det med ro og lytte til signalene. Med de smertene jeg hadde da (for 10 uker siden), så jeg for meg krykker nå, men dog ikke :-)

Er førstegangs, men fått mye tilbakemeldinger på ettervirkningene av bekkenløsning - som du sikkert kjenner til.. Så glad for at jeg har muligheten til å ta det rolig..

Skrevet

Jeg er 19 uker på vei med tvillinger og ble sykemeldt for ca. en uke siden, så har ikke hatt tid til å merke noen særlig forskjell, om jeg har blitt veldig mye bedre osv Håper noen turer til fysio og å ta det rolig skal kunne holde det litt i sjakk hvertfall.. :-)

Skrevet

ta det me ro er vel det beste ved bekkenløsning,og gå litt i fjell og mark. Takk for svar,kanskje jeg skal ta ein tur til legen torsdag, får litt dårlig sammvitighet av å bli sykmeldt i forhold til arbeid...men kan ikke tenke på det!

Go helg:-)

Skrevet

forrige sv.skap ble jeg sykem. uke 20 i 20%. en dag i uka og så gradvis til full sykem 2 mnd før fødsel. Denne gangen jobber jeg kun 50% og er hjemme med jenta vår resten. Har kraftig bekkenløsning , men er ikke blitt sykemeldt enda. har fått tilbud jeg har takka nei til foreløpig. Siden jeg jobber såpass lite. Men har så intense smerter av og til at jeg vet at jeg ikke holder så mye lenger . skal til lege om et par uker. Er nå 24+2.

Skrevet

Første svangerskap 100%sykemeldt fra og med uke 27.

Dette svangerskapet, slet meg igjennom di 2siste ukene før ferien min. Så 4uker ferie. Så sykemeldt 50% 2 uker, å så aktivsykemeldt fra uke 30.

Nå er jeg på "jobb" 2-3dager i uken fra ca. kl.08 og til kl.11. Går hjem når jeg begynner å få vondt og føler meg uvel.

Skrevet

Jobber som lærer/trener ble sykemeldt 50% i uke 27. Hadde store problemer med å gå og trudde jeg snart var ute av jobb. Men nå er jeg veldig fin og kan gå uten problemer og formen er bedre enn på lenge. Masse overskudd og energi. Gleder meg til hver dag på jobb. Er i uke 34 nå. Jeg tror grunnen til at jeg er såpass bra nå er at det ble tatt hensyn til meg med en gang jeg fikk problemer. Og at jeg ikke belastet hoftene slik at jeg fikk smerter. God oppfølging av fysio og trening av hofter hver dag.

Skrevet

jeg ble sykemeldt uke 15. er i uke 21 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...