Anna Anka Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 HVORFOR!!!!! Hvorfor sier dere ikke ifra hva dere trenger? Hvorfor stiller dere ikke større krav til omgivelsene? Hvorfor får det ikke kosekvenser når gubben ikke hjelper til? Hvorfor ber du ikke svigermor hjelpe til når hun er på besøk? Hvorfor gir du ikke gubben en lærepenge ved for eksempel "å forsvinne" en ukes tid". Hvorfor setter du ikke ned foten og tar ansvar for din egen helse og velbehag....Ja for tenk det er ingen andre i denne verden som har tenkt å gjøre det for deg. Et godt tegn på at du bør gi deg selv et par harde klaps på kinnet er når du elsker en gubbe som ikke bryr seg døyten om hvordan du har det. Hva er det for noe liksom???? Og ikke minst: Hvor langt kommer du med det???? Blir oppgitt over 1 : Hvor lite "guts" det er i mange og 2: At enkelte omgir seg med folk som bryter dem ned. Ta kontroll jenter!
Anna Anka Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2009 konsekvenser heter det kanskje ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Fordi noen ganger er der HERLIG å kunne lufte ut litt frustrasjon for så å gå videre med det livet man i bunn og grunn er godt fornøyd med
Anna Anka Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 Hm.....der hadde du egentlig et godt poeng. Jeg synes virkelig synd på de men blir fryktelig frustrert over at de "velger" å ha det slik. La oss håpe at innleggene er veldig overdrevne og at de egentlig ikke har det så ille ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tror nok at mange innlegg er "storm i vannglass" selv om stormen er stor akkurat når det gjelder og da er det godt å få blåst ut, men ofte når man snur seg litt innover mot seg selv så ser man at frustrasjonen kanskje er litt urettferdig og at den kan komme av mange ting som hoper seg opp over tid. Det gjør det ikke mindre viktig, men kanskje ikke viktig, og stort, nok til å ta det opp. Som i går: Jeg har ikke sett broren min på kjempe lenge og i går skulle han omsider komme innom en tur. Jeg hadde bakt kake og ventet, ventet, ventet og ventet. Til slutt ringte jeg klokke 22 og da var han enda ikke kjørt hjemmefra. Jeg ble drittsur og selv om han beklaget så hjelp det ikke. Men når jeg tenker over det så vet jeg at han har masse å gjøre med jobb, hus og hjem. Han hadde ikke sagt noe om når han skulle komme og han kunne jo ikke vite at jeg hadde bakt kake. Han skulle jo som sagt bare komme innom en tur... Jeg ble frustrert og irritert, men når jeg tenker over det... Vel, hehe;)
Anna Anka Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 18:21, jeg kjenner meg igjen i det du forteller. Desverre så lærer jeg aldri og blir stadig skuffet over at folk ikke holder avtaler når jeg selv innretter hele dagen min etter det jeg oppfatter som en "done deal"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå