Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Tror den typen lagsport begynner fra tidligst 1. klasse. Men dansing, turn o.l. kan de begynne i 2-3-4-årsalderen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 De fleste hockeyskoler tar i mot 4-åringer, men den første tiden er jo mer trening på skøyter da, siden kommer trening med kølle og puck før man etterhvert begynner å spille ordentlig. Fotball vet jeg ikke så mye om...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg synes de kan begynne når de selv vil, bare det ikke blir mye press på dem!! Sport skal kun være gøy for barnet, ikke føles som en plikt
rampete robin Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Fotball kan de begynne med fra 4 år noen steder. Synes det er opp til foreldrene å ta de med på ting så tidlig som mulig. Dersom barnet ikke synes det er gøy, så får foreldrene ta de signalene. Barn vet ikke hva de ulike idrettene går ut på, derfor mener jeg at foreldrene kan ta initiativet tidlig. Når barnet kommer litt opp i skoletrinnene kan det lettere ta initiativ selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå