sjokoladefondant Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Har nettopp fått vite at en føflekk som har blitt fjernet hos meg inneholdt kreftceller og at jeg nå må inn og få skjært bort et godt stykke av huden min rundt. Har nettopp fått vite dette og ble mer eller mindre satt ut pga dette og var glad dagen etterpå da jeg fikk barna tilbake etter å ha vært uten i noen uker. Så da barna kom inn var de snufsete og forkjølet alle sammen. Så jeg spurte eksen hva som hadde skjedd ettersom de alle hørtes syke ut. Men han bare glefset til meg om at barn kan jo bli syke... Så var alle uteklær skitne og våte og jeg spurte pent om han neste gang kanskje kunne se til at det ikke ble levert slik. Så klikket det bare for han. Han skjelte meg ut foran barna. Barna ble helt fra seg og de ble redde. Største hastet inn i stua og sto i en krok. Jeg sa han måtte roe seg ned eller dra men han buset inn i skoene og begynte å kjefte på meg om ting som har skjedd i forholdet vårt. Han pekte meg opp i ansiktet... jeg ble bare så paff at jeg sa nå må du gå. Da han skulle gå og vi sto i gangen pekte han meg igjen opp i ansiktet på min føflekk og ler og sier: hva er det der? Hva er det? og ler en vond latter..... og sier haha... liksom LE for at jeg har en føflekk som må bort....og JA den er veldig fin den flekken i ansiktet....og SYND at den må bort men når det er slik det er så er helsa viktigere enn skjønnheten av en flekk. Så i morrest da jeg skulle gå ut sammen med datteren min begynner hun å gråte og hun sier: Jeg vil til pappa. Så svarer jeg men vi kan jo ringe pappa da. ( hun sier aldri dette) Og jeg spør hvorfor vil du til pappa? Jo fordi pappa sier at du skal ta meg med til Oslo ( vi bor i en annen by men jeg jobber mye i Oslo når jeg ikke har barna) og så kommer du aldri tilbake med meg mer og pappa vil aldri se meg mer. Jeg ble helt satt ut og tenker kan ei jente på 4 år ha fantasi til å si noe slikt selv eller??? Gutten min ropte i dag da han ble sint: Oslo er noe dritt!!! Aldri hørt at de snakker slik og jeg begynner seriøst å lure på hva som skjer...? Huff er bare litt lei meg nå.... har laget meg et nytt nick her. Det er sikkert mange av dere som gjenkjenner meg men håper de som tror de vet hvem jeg er ikke sier noe. har lyst å være anonym nå. Klem
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Neimenn?? Hvordan i alle dager går det ann å være så jævlig?? Tydelig at han er bitter pga bruddet deres, og jeg antar det var du som gikk? Har en eks som var likedan, kunne hånle av de minste lille ting (det gjorde han forøvrig når jeg var samboeren hans også). Ringte og ga meg pes for at min nye kjæreste ikke elsket meg, bla bla bla. Sa stygge ting til datteren vår om meg, osv. Nå har det gått over i taushet, men aller mest skulle jeg ønske han ga faen. God bedring til deg, og så kjempeflott at du oppdaget at det var kreftceller i tide!
sjokoladefondant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 Ja det var jeg som gikk. Men 2 uker etter bruddet hadde han kjæreste og jeg har ennå ikke funnet meg noene...nå 6 mnd etter MEN jeg har jo guttevenner og ettersom min eldte gutt bare er helt sykt opptatt av biler og da helst Porsche så sendte jeg han ( eksen) en mms for 1 uke siden et bilde av meg i en Porsche ( ble invitert ut på tur i en ny ) Eksen mener jeg har provosert frem dette ved å sende bildet til han. Jeg mente seriøst ikke noe annet med dette enn å viste største som er så opptatt av biler at mamma kjørte på tur med en slik bil. Huff jeg skulle jo aldri sendt det bildet men trodde jo at etter 6 mnd eksen var vel etablert og ikke i det hele tatt hadde noe sjalusi mot mine guttevenner i det hele tatt....
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Ikke lett det der... han høres fryktelig barnslig ut Dette er det verste folk har sagt til meg i 3 1/2 år (ja, for så lenge siden er det faktisk at jeg flytta) DRIT I HAN! Det er ikke mye lett, men du må bare for din egen del prøve... Han er en dust som det ikke er verdt å bruke energi på utover det du faktisk må
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Forstod ikke helt det med føflekken a) er den i ansiktet og har du fjernet den eller skal du fjerne den? Uansett, lykke til, og de er ekstremt flinke til å fjerne føflekker i dag. For et grusomt mannebein av en eks du har. Kanskje han sliter med sine ting for tiden? Er han selv i noe forhold? Går det kanskje litt i bølgedaler? Tøffe tider på jobben? Sjalu på deg, har du nytt mannfolk?
sjokoladefondant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 Takk Lurer faktisk på om vi skal slutte å levere barna til hverandre og bare hente og bringe via bhg og sfo/skole. Slik slipper vi jo å møtes og slipper jeg å få hele skyllebøtta over meg hver eneste uke. Kjenner stresset fra tiden med han komme opp når han begynner slik.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Det er absolutt ikke dumt! Her har vi det sånn at han leverer i bhg, og jeg leverer til han (det passa han så dårlig å hente) og det har skjært seg hver jævla gang. Han ser det ikke selv da, mener bare jeg er vanskelig...
sjokoladefondant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2009 Vel jeg dro til legen med en i ansiktet som plutselig kom for 1 år siden. den er rett under øyet og er mørk og ikke rund. OG den vokser. Så sjekket legen meg og fant ut at han heller skulle ta en jeg hadde på ryggen og DEn fant de kreftceller i. Så nå må jeg fjerne flere pluss en god del rundt den som allerede er fjernet om jeg forsto legen rett. tror det går bra selv da. jeg tror han er i forhold da... men kan jo hende det er slutt ettersom han plutselig er tilbake til sitt gamle jeg... men sjalu på meg kan han umulig være for jeg møter jo den ene idioten etter den andre og er ikke i fohold... åååååååååååååå blir så oppgitt
ZamZam Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 skriv ned hva som skjer og når det skjer, hva han tydligvis har sagt til barna siden de er livredde for at du skal stikke med dem til oslo.. Hvis dette fortsetter så tar du kontakt med familievern kontoret og spør hva du skal gjøre for dette går jo ikke ann.. Vil heller ikke anbefale at du sender noen meldiger eller bilder til x en, hvis det ikke er direkte knyttet opp til barna. I tilfeller hvor han begynner å skjelle deg ut igjen, så prøver du å få han ut av døra så fort som mulig, hvis du er redd for at han skal bli fysisk så har du en kompis der når han leverer slik at du ikke er alene, da vil han enten bli enda sintere eller passe seg for hva han sier. Blir han verre skriver du og vitne ditt ned hva som skjedde fra ende til annen etter at han har reist.. Du gjorde helt rett i å holde deg rolig å be han reise. Litt usikker på hvor x-en din vil med alt dette, men ikke spill spillet hans og ikke vær redd han.. Lykke til vidre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå