hippopotamus! Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Er de bra? Hadde ecco i fjor, men nå er lillemann for bred over foten til at han kan ha de, pluss at jeg fant geox på tilbud til 399 Men hvordan kan de være vanntette når de har de pustehullene under? Og er de gode og varme?
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Har hørt ymse om geox. Noen sverger virkelig til de, mens andre mener de trekker inn vann pga pustehullene. HAr ikke erfaring selv men har en samboer som sverger til Geox skoene (voksensko). Men han bruker de ikke i regnvær for da blir han fort våt.
*MariDuBedårer* Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Min erfaring er også at en fort blir våt. De passer best der hvor det er et kaldt klima, og ikke et fuktig klima. Altså Bra i nord, og ikke bra i sør Norge.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kjøpte geox på tilbud til eldstemann i fjor. Han var da 6 år, og hadde sett reklamen for "skoen som puster". Men etter kort tid døpte han de selv om til "skoen som IKKE puster" . Kommer ikke til å kjøpe de igjen, han ble våt både av svette og at de ikke var tette. (ble visst en merkelig setning det der, men sånn er det når man har vært oppe siden 5.30....)
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Er de bra? Har bestilt ett par til hvert av barna i dag.
*MariDuBedårer* Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Sjiraff : Mener du Viking Goretex? Er det de du har bestilt til barna dine? I så fall vil jeg bare si at jeg har prøvd det meste til mine barn, og her på vestlandet er det de som er å anbefale. De holder tett i plask regn og slapsevær, og de blir aldri kalde på beina når det er minus grader (her er det aldri mer enn toppen minus 8 grader da...)
~sjiraff~ Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Er viking goretex jeg har bestilt ja, husker ikke helt hva modellene het. Har en svigermor som får under halvpris på disse skoene via jobben så fant ut at det var greit å prøve de. Utsalgsprisen var jo enormt høy så jeg har litt forventinger til skoene )
ape Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 min datter har vært kald på bena av både geox og ecco. Det er jo forskjell på de ulike moddelene, men kan ikke huske hva de heter. I år prøver hun en modell fra viking.
singo Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 viking skoene passer også mye bedre til de barna som har bred/tjukk fot. supre sko!
Blåmandag¤ Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 Har bare prøvd Geox joggesko og sandaler, er ikke fornøyd. Er særdeles fornøyd med Elefanten (hvor ble det merket av?), Ecco, Viking og Superfit.
ULriKke73 Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 Er ikke Superfit det som har "tatt over" etter Elefanten? Tror jeg har hørt noe sånt.... Ellers svar til HI: Ikke fornøyd med Geox vintersko, men superfornøyd med sandalene :-)
Blåmandag¤ Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har også "hørt" det, men ikke fra sikre kilder. Hehehe.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 10. oktober 2009 #14 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har inntrykk av at geox-skoene er smalere enn andre merker... Kommer vel an på hvilken sko det er, men... Jeg må si meg enig med de som anbefaler Viking goretex. Bruker dem både på meg selv og barn. Kjempegode på foten, og både varme og vanntette.
tomat15 Skrevet 11. oktober 2009 #15 Skrevet 11. oktober 2009 Eldste her hadde geox, vinteren han var 1, ecco neste vinter og har nå fått viking goretex. Vi har ikke fått prøvd ut viking skoene i ordentlig vintervær enda, men synes begge de to andre har vært veldig bra. Gutten min er litt sinna på vikingskoene fordi de er så store og tunge. Geox skoene var mye lettere og nettere på et vis. Vi har iallefall vært fornøyd med alle skoene vi har hatt. Eneste grunn til variasjonen er hva som er på tilbud egentlig. Har hatt 2 par geox joggesko vi har vært veldig fornøyde med også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå