Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke så mange venner, har ikke kontakt med noe særlig av familie. Har slitt psykisk tidligere, og nå har det tydeligvis kommet tilbake. Får ikke sove, klarer ikke å tenke videre. Jeg har god jobb og utdannelse, jeg har liksom klart meg greit, med noen smeller her og der. Men nå ser jeg liksom ikke at det kan bli bra igjen.. Orker ikke dette kjøret med å ikke få sove, jeg har ingeting å gå på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 ta opp kontakten med de vennene du har. konsentrer deg om barnet/barna dine. å helle se på hva du har enn hva du ikke har. ta deg en liten ferie og dyrk de positive tingene i livet ditt. å få sove sliter ut alle.. det er tungt og jeg har slitt med søvnproblemer før. snakk med fastlegen og sovemedisiner evt kan du prøve alternative ting som du finner på helsekost.. (te o.l) eller noe midt imellom som hømopatisk medesin lykke til. alle treffer noen vegger i livet, jeg har truffet en del jeg også. men har bestandig klart å reist meg igjen
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har reist meg før jeg også, selv etter ting som har vært fryktelige. Akkurat hva skal jeg ikke utbrodere her, det blir for personlig. Jeg er jo glad for barna mine, og det jeg har klart. Men nå tenker jeg at de har det bedre uten meg. Om det tror jeg egentlig de har også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 hva fikk deg "bra" igjen sist gang? er det noe du kan prøve nå også? har du en partner som kan stille op for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå