Gå til innhold

Fy flate.... votter er dyrt!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

800 kroner for 4 par votter. to var høstvotter til kun 98 pr stk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vintervotter er dyrt:)

Skrevet

Kommer jo ann på merket man kjøper det :o)

Har fått nbefalt Hestra votter mange ganger men får meg ikke helt til å komme votter til 400 kr. Reimvottene har jeg ikke noe bra å si om, mens troll vottene er hakket bedre. Ellers synes jeg Traxx vottene til 49 kr i grunn funker like bra.

Skrevet

Hvor får du kjøpt de?

Reima vottene vi har er iallefall håpløse til 1åringen. Men p.o.p med glidlås er bra, men dyr de og! Men trenger fler!

Skrevet

Ja votter er dyrt, men veldig viktig å ha gode votter da!

Vi bruker troll som er supre- foret med ull og vind/vanntette.

Til de største er Reima best, men de er veldig varme igjen så eldste klager litt på det, men....

Skrevet

Traxx? Tror jeg har kjøpt de på en lokal butikk på hjemstedet mitt og også på coop obs?

Beste rådet jeg har fått ang. votter er ullvotter inni regnvotter.

Skrevet

Jeg sverger til hjemmestrikkete ull votter jeg.. helst tovede... det er de varmeste syns jeg... bruker det selv....

mamma holder på å strikke til ungene ( jeg klarer det ikke selv. hihi) så i dag kjøpte jeg noen ull votter på spar kjøp til 59... så lenge det er ull votter så gjør det ikke noe om de blir våte. iallefall ikke om de er tovede i tillegg...

Skrevet

Hestra votter koster da 249,-eller 299,- Ikke 400kr.

Skrevet

Traxx fra coop holder kjempebra, koster 49,- Vanntette og med varmt for. Det er bedre med flere par, syns jeg:). Bra å ha noe å bytte i i løpet av dagen, og så forsvinner det jo alltid et par vanter i løpet av en sesong. Syns kanskje utstyrshysteriet tar litt av når votter må koste 299,-. Vi vokste da opp med gammeldags polvotter før i tiden også, de var hverken vanntette eller spes gode., og sikkert av billigste sort.

Skrevet

betalte 399 eller noe for hestra vi iallefall. på sporstbutikk. forøvrig finnes det jo forskjellig typer hestra og da..

Skrevet

Og luer er dyrt! Så etter en slik foret "hjelm-lue" i dag, 370 kroner (Reima, tror jeg det var). Samboeren min fikk helt sjokk, jeg hadde en liten anelse om at det kom til å være stiv pris. Skal se på Cubus eller andre steder, orker ikke bruke så mye på en lue.

Skrevet

kjøper du en reima hjelm-lue i en mørk farge så kan du fint bruke den 2 sesonger altså. de vokser jo tross alt ikke sååå mye i hodet liksom. synes de er verdt pengene jeg da. er helt helt nødvendig med god lue og votter synes jeg. bare et tips.

Skrevet

Samme her :D bruker blånisseoppskrifta og guttungen elsker dem :D om han får velge så tar han dem :D

Skrevet

Jeg syns ReimaTec vottene til 249,- med glidelås er kjempe gode jeg.

De eneste mellomste har giddet å ha på seg ;))

Skrevet

Hei nickoline

Er du gravid?? ser ut som det når jeg ser på nicket ditt....:))

hvis du er det gratulerer så mye :))

Skrevet

Strikker selv jeg Og det blir billig Ungene velger de først hvis de får velge selv Og ja vi har dyre hestra votter de kan ta på hvis de vil

Skrevet

Fant kjempe gode votter på kapphal jeg. 5000 vannsøyle til 99 kroner :)

Skrevet

Kjøpte to par av disse nisse vottene. Et par Reima og et par Hestra....

Skrevet

349 betalte jeg for Hestra - inter sport!

Skrevet

Men hvorfor kjøpe reima og hestra i tillegg? Bare lurer :)

Skrevet

De nisse vottene er ikke så tykke. Passer best nå. Jeg synes det er greit å ha to par, for det hender de blir borte og glemt igjen på besøk hos pappan....

Skrevet

Stemmer, tror ikke vi har kjøpt samme type? Eller, syntes de virket kjempe tykke, men samtidig myke og gode for små hender. Kjøpte to par til hver av dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...