Gå til innhold

Har jeg en spiseforstyrrelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig opptatt av mat. Jeg tenker på det hele tiden, hva jeg har spist, hva jeg kan spise og jeg har et sug etter mat hele tiden og jeg klarer av og til ikke å motstå det..

Jeg har gått ned nesten 30 kg etter sist svangerskap og jeg har enda noen kg jeg må ned men det er sånn et enormt sug etter mat hele tiden..

Jeg har enkelte ganger prøvd å spy opp maten fordi jeg føler meg så ekkel etter jeg har spist og ikke klart å stå imot.. men det komme ringenting opp igjen , jeg bare brekker meg og føler meg dum fordi jeg sitter å prøver å spy opp igjen maten..

Er dette noe jeg kan få hjelp for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette ikke er et inspirert tulleinnlegg så er det tydelig at dette er en spiseforrstyrrelse ja. Beklager om du er seriøs men synes dette lignet alt for mye på "er venninnen min spiseforrstyrret"

Skrevet

Ja jeg leste det innlegget og det var da jeg kom til å tenke på det. Har faktisk jeg en spiseforstyrrelse..?

Jeg har alltid tenkt at det er hvis man slutter helt å spise eller at man kaster opp maten og ser tynn og syk ut.

Men jeg er ikke spesielt tynn og man kan ikke se på meg at jeg har et problem med mat.

Jeg har trodd at dette ville gå over når jeg kom tilbake til normalvekt men jeg klarer aldri å komme meg helt der og dette har i det siste blitt et enormt problem.. noe som gjør meg deprimert..

Så da lurer jeg på er det noe hjelp å få eller må jeg finne ut av dette på egenhånd ( hvis jeg klarer det) eller rett og slett bare leve med å ha det sånn?

Skrevet

Hm, snakk med legen din han eller hun vil sikkert hjelpe deg videre. Jeg har det på akkurat samme måte, men vil ikke gjøre noe med deg foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...