Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Skal spørre legen på mandag, men tenkte kanskje jeg kunne få en indikasjon her...Skal ha en mindre operasjon til uka og prøver samtidig å bli gravid. Har ikm onsdag og tok en test nå som naturlig nok var negativ. Vet det er for tidlig..Lurer så på om jeg bør utsette operasjonen, men det er såå lang ventetid...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er gravid i uke 33 nå, og fikk full narkose for 3 uker siden. Ikke noe problem det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er gravid i uke 33 nå, og fikk full narkose for 3 uker siden. Ikke noe problem det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Det kan være forferdelig farlig for fosteret dersom narkosen blir satt før du vet om du er gravid, dvs at fosteret ikke er "kapslet inne". Søsteren min tok en brystredusksjon for 10 år siden, fant ut like etterpå at hun var gravid. All u.l. sa at alt så bra ut, men da gutten ble født var alle organene "feilkoblet" og hjertet hadde flere dødelige feil. Han døde etter 5 timer i respirator. Det eneste de kunne konkludere med i obd.rapporten var at det sannsynligvis kom av narkosen. Jeg skulle egentlig opereres da jeg var 10 uker på vei, men kirurgen mente at abortfaren var større enn utbytte av operasjon (ikke noe kritisk op., som godt kunne vente) Tror generelt sett at man ikke legger gravide i narkose uten at man må, det kan jo være alt fra blindtarmbetennelse til bilulykker...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 For en skremmende historie 19:50. Jeg skal ihvertfall teste meg senest operasjonsdagen. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Negativ test i dag også, men er jo fortsatt 3 dager til ikm og operasjon. Flere her med erfaringer? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå