Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hva ville du valgt? Skal på Aker brygge! (kom gjerne med andre forslag)
petite fleur Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg spiste en gang på TGI Fridays en lørdagskveld på Aker Brygge, og jeg var helt ør i hodet etterpå....Var ufattelig bråkete der! Har ikke vært på Agra, men har hørt mye positivt om stedet :-)
Kine&nurket;-) Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Helt klart Agra!! Eller evnt. Olivia- koselig italiensk restaurant med masse god mat:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Prøv heller Meat Market på Tjuvholmen (2 min å gå fra TGI) eller Beach Club på Bryggetorget (mye bedre enn TGI). Olivia suger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Synes både Agra og Friday's har kjempegod mat! Hvis du skal på Friday's, må du bestille Mozzarella sticks til forrett, de er verdens beste:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Fridays! Elsker fridays! er hjemme idag og prøver å herme etter jack daniels sauen dems:) hehe! Stilte et spm litt lenger opp her ang det.. Sausen ble faktisk ikke så værst! Gleder meg til å prøve den sammen med kjøttet osv.. Jeg anbefaler å bestille sånn jalapeno med ost til forrett, husker ikke hva den heter.. Kjempe god! Også er spare-ribsen utrolig digg, eneste som er litt kjipt er at med den så følger det med pommes frites og ikke den digge potetmosen dems som følger med mye annet. Til dessert er den amerikanske ostekaka helt fantastisk! Sant det er litt "bråkete" der, men er en livlig og positivt preget atmosfære der. Er spørs hva slags kveld du ønsker, men jeg drar dit både på romantisk middag med kjæresten og med vennegjengen. Er også veldig barnevennlig der, hvis det er barn med også
Himmel og hav Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Agra! Murgh Makan Wallah og indisk øl...mmm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå