Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 og det kom en kjempe svak loddrett strek på CB pluss. Samboeren min så den han og, men den er så svak at jeg ikke tørr kalle det en positiv test. Ellers er jeg kvalm av og til, har fått større bryster og verker i dem. Har også murringer i livmoren..og sånne strekkesmerter i lysken. Hadde det samme sist jeg var gravid. Så føler meg gravid, men er liksom redd for å ta feil siden det er så tidlig enda. Har ikm mellom 13.-15.okt. Noen andre som har fått en sånn bred svak skyggestrek på CB før ikm? Har tatt 2 stk som ble helt like..
Musemor med tre søte små Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Så utrolig spendende. Mengden HCG i kroppen fordobler seg hver annen dag, så vent et par dager så skal du se den blir ordentlig positiv ;-)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Heisann! Jeg hadde slike brede, men svake streker på vanlig cb og var gravid ja!!! Er nå 18 uker på vei etter to sa i vår, og har endelig trua på at jeg skal bli mamma:o) Lykke til og hvisker et lite gratulerer:-D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 ÅÅÅ så spennende. Velger å gratulere deg jeg. Jeg testet dessverre neg. idag. Får håpe det klaffer neste mnd. Masse lykke til. klem
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, jeg! Fikk svake streker i to dager, så kjøpte jeg en digital, og den sa GRAVID! Så om du har alle de symptomene og IKM er her, bør du kanskje prøve en digitaltest?? Lykke til!! Klem, klem!
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 annikken25: Så godt å høre at det går fint i dette svangerskapet da mistet selv i august, så kjenner jeg er nervøs for tiden..blir kjempe glad om jeg er gravid, men kommer nok til å være nervøs også. Takk for gratulasjonen, håper virkelig de testene stemmer! Testet negativt 3 uker etter jeg mistet, så kan ikke være det som henger igjen ihvertfall Lykke til videre i svangerskapet, håper det blir kjempe fint
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 ♂ + ♀ = ♂: Ja hadde jeg bare vært litt mer tålmodig...hehe. Har kun en test igjen, og så har jeg bestillt meg en digital på nettet som sikkert kommer på mandag så da får jeg forhåpentligvis ett skikkelig svar. Er 9dpo, så er jo forsatt litt tidlig da men testet positivt 10dpo sist gang jeg var gravid...dvs imorgen. Så har lyst å ta en på morgenurin imorgen, for de idag tok jeg på dagtid.
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2009 katta76.G94.J97: Så kjipt at du fikk negativ test men når har du ikm da?? Vil det si at du har lenger syklus enn du trodde da, altså lenger enn 6 uker? Selv er jeg ikke helt sikker på om jeg skal tro på det testene viser, men føler meg virkelig gravid. Men tørr ikke ta imot noe gratulasjoner enda ;o)
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2009 Har 1, drømmer om 2: Så spennende å høre at flere har fått slike tester og vært gravide føler innerst inne at jeg er gravid, men er vel redd for å bli skuffet. Har bestillt meg en digital på nettet for noen dager siden, så får den nok på mandag tenker jeg da blir det spennende å teste! Tusen takk for lykkeønskningene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå