Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vurderer det. Synes jeg har veeeeldig tunge øyelokk, de henger liksom, spesielt hvis eg smiler. Har aldri nevnt dette til noen, synes det er flaut.. Folk sier stadig at jeg er en pen jente etc. men når jeg ser meg i speilet og spesielt når jeg ser bilder av meg selv ser jeg bare de stygge, hengende øyelokka. Så nå har jeg begynt å seriøst vurdere operasjon.. Men det er kanskje litt drastisk? Jeg er 32... Noen som har erfaringer eller synspunkt å dele? På forhånd takk!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Kjenner noen som tok operasjon for å fjerne poser under øynene og fikk strammet huden over øynene. Ble veldig stor forskjell ja, men så var denne personen og 45 og akkurat blitt enke for 2 gang. Fikk høre på byen at hun var stygg, og det var dråpen som fikk begeret til å renne over.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 hei:-) ja, jeg har det:-) hakeimplantat og er strålende fornøyd med den:-) synes ikke det er drastisk, om det gjør deg fornøy med utseendet:-) har slitt lenge med mitt utseende, så ville rette opp diverse skavanker, så det blir vel til at jeg tar posene under øyene en dag også:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar : ) Dette er et teit spørsmål men sa du til folk at du skulle/hadde gjort det? Eller bare sank du under jorden noen uker? Hvor lang tid tok det å komme seg/se vanlig ut igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 nei, jeg holdt det skjult:-) ingen som har noe med hva jeg gjør uansett, men sambo visste selvfølgelig det:-) hevelsen har gått betraktelig ned, gjorde det i forrige uke, faktisk:-) regner med at du vil være litt blå rundt øyene i noen dager, men det går nokk over ganske fort:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Kommer nok til å holde det skjult jeg og.. men regner vel med at folk vil se at det "er noe" etterpå.. Tror jeg skal sjekke litt mer jeg og kanskje bestille en konsultasjon, det skader jo ikke. Noen flere med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Ville heller ha fokusert på selvbildet først, det er jo billigere enn å operere, og kanskje du innser at det er helt greit å se ut som du gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå