Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan gjorde dere det, og hva var årsaken til at dere hadde pause?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Pause flere ganger.... Men det fungerte aldri ! Så nå er vi single begge to !
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Vi møttes, var sammen i 2 mndr, så gjorde han det slutt. Etter 1 mnd ble vi sammen igjen, og 3 mndr senere gjorde han det slutt igjen. 4 mndr senere ble vi sammen igjen (da måtte han virkelig jobbe for det, jeg var mildt sagt IKKE interessert), og vi er fortsatt sammen, 4 år etter. Han gjorde det slutt fordi han ikke hadde kommet over en tidligere kjæreste. Siste gangen vi ble sammen hadde han glemt henne helt og ville bare ha meg. Angret som ei bikkje. Jeg gikk mange runder med meg selv, men i dag er jeg veldig glad fordi jeg turde satse enda en gang ;-) Et vennepar av meg hadde en pause på 1,5 år (pause og pause, det var slutt. Han hadde en annen kjæreste i mellomtiden). De fant sammen igjen og er nå gift :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Vi ble sammen kort tid etter han hadde seperert seg.. det var for kjapt, han gjorde det slutt.. ble sammen gjen etter en uke. jeg gjorde det slutt etter to-tre mnd... vi ble sammen igjen 3 mnd etterpå... har nå vært sammen i 4 år
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Det ble slutt mellom kjæresten min og meg etter ett år, han ville leve singel lvet, etter en måndes tid ble vi sammen igjen, så var vi sammen ca.6 månder Da gjorde han det slutt (han hadde kysset ei annen jente, fikk jeg vite av han senere). Ble sammen igjen etter 7 månder. Han ville bli det en stund før, men jeg følte at nok var nok. Men da jeg hørte om han og ei annen jente, av han, så ble jeg kjempelei meg. Skjønte ikke hvorfor da, det var jo det jeg ville. Men fikk snakket ut med han om alt og vi ble sammen igjen etter noen uker. Nå har vi vært sammen i 2år og venter vårt første barn. Kan si det sånn at jeg vet at vi ikke kan leve uten hverandre ;O) hehe )
♥Rime♥ Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Vi var sammen og gift i nesten fem år så gjorde jeg det slutt og flyttet med barna. Bodde vekke en mnd så ble vi sammen igjen og nå har vi vært sammen i ni år. Det er det beste jeg gjorde for vi har aldri hatt det så godt som vi har det nå etter den pausen. vi lærte å ikke ta hverandre for gitt. noe som er veldig fort gjort i hverdagen.
Rampejenta82 Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 han gjorde det slutt med meg etter vi hadde bodd sammen i nesten 2år. hadde 1 barn. vi ble sammen igjen etter nesten 2 år. for 2mnd siden fikk vi en liten baby. så jobber hardt for at det skal vare denne gangen..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå